از طریق فناوری شبکه 5G، جهان به سمت جهانی متصل تر در حال حرکت است. در حال حاضر، جدیدترین مودم 5G کوالکام با هدف کمک به تقویت ارتباط در بخش های صنعتی و کشاورزی است. سازنده تراشه اخیراً مودم جدید 315 5G IoT را معرفی کرده که هدف آن اتصال ماشین آلات و روبات های مختلف و حتی امکان ساخت تراکتورهای پیشرفته در زمینه ها است.

این چیپست مودم جدید 5G اوایل هفته جاری معرفی شد و اولین تراشه از این شرکت است که هدف آن اتصال دستگاه های اتصال دهنده اینترنت به شبکه جدید و سریعتر 5G است. این مودم جدید در بخش های صنعتی و کشاورزی و با توسعه، اتوماسیون و تولید در نظر گرفته شده است.علاوه بر این، مودم 315 5G همچنین در بخش های دیگر از جمله ساخت و ساز، انرژی، معدن، اماکن عمومی و خرده فروشی کاربردهای بالقوه دارد.

به عنوان مثال، یک مالک استادیوم می تواند به راحتی 315 5G IoT را نصب کند تا بتواند ارتباط و پوشش کلی هر فردی را که در آن حضور دارد، گسترش دهد. به همین ترتیب، تولیدکنندگان تراکتور همچنین می توانند از این مودم برای جمع آوری دقیقتر داده ها در زمینه ها استفاده کنند. 315 در حالی وارد بازار می شود که کوالکام سعی در رفع نیازهای مشتریان صنعتی خود دارد.

این مودم با پردازنده کم مصرف وارد بازار می شود، این بدان معناست که ماشین ها می توانند در انبارهای گرمتر خنک تر شوند. علاوه بر این، اندازه آن نیز کمتر از اندازه هایی است که به دستگاه های مصرف کننده می فروشد. به عبارت دیگر، این کار برای شرکت های صنعتی آسان تر خواهد بود تا از تراشه های 4G به مودم های 5G جدیدتر بدون نیاز به طراحی مجدد اساسی ماشین های خود، تغییر کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *