موبایل و تبلت

معرفی کتابخوان الکترونیکی Kobo Elipsa با نمایشگر 10.3 اینچی

شرکت Kobo جدیدترین کتابخوان الکترونیکی خود را با نام Kobo Elipsa رونمایی کرده است. این محصول جدید از یک نمایشگر 10.3 اینچی E Ink با تراکم 227ppi و رزولوشن 1404 در 1872 پیکسل و روشنایی قابل تنظیم بهره می برد.

همچنین یک حالت تاریک دارد، که متن سفید را روی پس زمینه سیاه نشان می دهد. دستگاه جدید همراه با قلم بوده که به شما امکان می دهد کتاب های الکترونیکی و PDF را یادداشت و علامت گذاری کنید. صفحه لمسی به فشار حساس است و شما می توانید نوع قلم، سایه و اندازه خط را تنظیم کنید. دو دکمه روی قلم به شما امکان می دهد آن را در حالت پاک یا برجسته قرار دهید. با عملکرد نوت بوک، می توانید یادداشت برداری کنید و آنها را به تایپ تبدیل کنید.

همچنین پشتیبانی از Dropbox برای ایمپورت کردن و خروجی گرفتن فایل ها وجود دارد. این دستگاه 383 گرم وزن و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته و دارای SleepCover است. مانند بقیه محصولات سری Kobo، تبلت Elipsa دارای دسترسی OverDrive است که به شما امکان می دهد از کتابخانه ها کتاب بگیرید. علاوه بر این، می توانید از دستگاه برای خواندن مقالاتی که در Pocket ذخیره کرده، استفاده کنید. این محصول قرار است با قیمت 400 دلار به فروش برسد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا