طی چند هفته‌ اخیر شایعات زیادی شنیده بودیم مبنی براینکه سامسونگ قصد دارد پیش از عرضه‌ی تبلت‌های پرچم‌دار سری گلکسی تب S8، از یک تبلت میان‌رده نیز رونمایی کند. اوایل انتشار جزئیات پیرامون این محصول از نامی که قرار بود برای آن در نظر گرفته شود بی‌خبر بودیم اما بعدها مشخص شد این تبلت در واقع مدل فن ادیشن از تبلت‌های پرچم‌دار سری گلکسی تب S7 است که سال گذشته رونمایی شدند.

تبلت جدید یعنی گلکسی تب S7 فن ادیشن یک محصول بسیار ارزشمند به حساب می‌آید که بعد از گذشت حدودا یک سال از عرضه‌ پرچم‌داران این سری، با هدف جلب رضایت آن دسته از کاربرانی که در محدودیت بودجه قرار دارند رونمایی شد. این نسخه در اصل نسخه برش خورده پرچمدار گلکسی تب اس 7 پلاس است.

گلکسی تب اس 7 فن ادیشن دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز بوده که به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 750G با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است. دوربین سلفی دستگاه از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره مند بوده، درحالیکه دوربین پشتی آن 8 مگاپیکسل است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 10090 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می کند.

همچنین شامل قلم S Pen بوده و شما در شش ماه اول اپلیکیشنی به نام Clip Studio Paint را از قبل نصب و به صورت رایگان دریافت می کنید. این تبلت از Samsung DeX نیز پشتیبانی می کند. اندازه گلکسی تب اس 7 فن ادیشن 284.8 در 185 در 6.3 میلی متر و وزن آن 608 گرم است. پشتیبانی از اینترنت ۵G، اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1، از دیگر مشخصاتی هستند که در گلکسی تب S7 فن ادیشن شاهد هستیم. بدیهی است این محصول با قیمت 650 یورو، آن هم برای ترکیب سخت‌افزاری که در بالا به آن اشاره کردیم، بهترین انتخاب موجود نیست. اما قطعا می‌تواند تجربه‌ لذت‌بخشی از کار با یک تبلت میان‌رده را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *