موبایل و تبلت

اپل iOS 17.3 beta 3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل امروز سومین بتای به‌روزرسانی‌های iOS 17.3 و iPadOS 17.3 را برای اهداف آزمایشی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد، به‌روزرسانی‌ها یک هفته پس از انتشار اولین نسخه‌های بتای iOS 17.3 و iPadOS 17.3 در دسترس هستند. توسعه‌دهندگان ثبت‌شده می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات، رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار و زدن روی گزینه Beta Updates و تغییر وضعیت iOS 17 یا iPadOS 17 Developer Beta، در نسخه‌های بتا شرکت کنند. برای دانلود و نصب نسخه بتا، یک Apple ID مرتبط با حساب توسعه دهنده مورد نیاز است.

iOS 17.3 یک ویژگی محافظت از دستگاه سرقت شده را معرفی می کند که دسترسی به اطلاعات خصوصی شما را در صورتی که شخصی هم آیفون و هم رمز عبور شما را بدست آورد، محدود می کند. وقتی فعال می‌شود، برای انجام کارهایی مانند دسترسی به رمزهای عبور در iCloud Keychain، خاموش کردن حالت گمشده، خرید از طریق سافاری با اعتبارنامه‌های پرداخت ذخیره‌شده و موارد دیگر، به تأیید هویت Face ID یا Touch ID نیاز دارد.

همچنین ویژگی‌هایی وجود دارند که نیاز به تأیید دارند و دسترسی به آنها یک ساعت تأخیر دارد، مانند تغییر رمز عبور اپل آی دی، Passcode آیفون، خاموش کردن Find My و غیرفعال کردن Face ID. هفته گذشته، اپل بتای دوم iOS 17.3 و iPadOS 17.3 را پس از به‌روزرسانی‌ها که باعث شد دستگاه‌ها وارد یک حلقه بوت دائمی شوند، خارج کرد. اپل نسخه بتای دوم را مجدداً منتشر نکرد، اما احتمالاً این مشکل در بتای سوم برطرف شده است.

منبع
macrumors
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا