برند نوبیا جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ خود را با نام Red Magic 6R عرضه کرد. این یک نسخه بزرگ نسبت به رد مجیک 6 و 6 پرو نیست، اما با بدنه بسیار باریک و طراحی جذاب تر جهانی، برخی از زیبایی های گیمینگ را کنار می گذارد.

نوبیا Red Magic 6R به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز گشته و با 8 یا 12 گیگابایت رم همراه است. این گوشی صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 144 هرتز و یک طراحی پانچ در مرکز آن دارد. محرک های شانه ای وجود دارند که سنسورهای لمسی هستند (و نه کلیدهای فیزیکی مانند Redmi K40 Gaming) که سرعت نمونه برداری لمسی 400 هرتز را ارائه می دهند.

دوربین پشتی شامل مجموعه ای از سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق است و در پنل جلوی آن نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد. بزرگترین افت مشخصه نوبیا Red Magic 6R باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است که پشتیبانی از شارژ سریع در نسخه چینی 55 وات و در نسخه جهانی به 30 وات محدود می شود.

نوبیا Red Magic 6R در ابتدا در سه رنگ و یک نسخه محدود با رنگ زرد که به طور مشترک با Tencent Games ساخته شده در چین عرضه می شود. قیمت این گوشی بسته به حافظه رم و ذخیره سازی بین 470 دلار و 627 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *