سامسونگ به طور رسمی از گوشی تاشو جدید Galaxy Z Fold 2 را با بهبودها و تغییرات گسترده چون دوربین جدید، صفحه نمایش بیرونی بزرگ تر و ظاهر شکیل تر رونمایی کرد.

گلکسی Z فولد 2 در پنل پشت از نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه کم برخوردار است که طرف راست پنل خارجی را تقریباً به طور کامل پوشانده و درون حفره آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. همین تغییر به تنهایی ظاهر مدل جدید را نسبت به گلکسی فولد بسیار زیباتر کرده است. در طرف دیگر پنل بیرونی ماژول عمودی دوربین به چشم می خورد که از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین 64 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپبکسلی با لنز فوق عریض پذیرایی می کند.

کاربر با باز کردن گلکسی Z فولد 2 با نمایشگر 7.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 2213 در 1689 پیکسل مواجه می شود که 13.5 درصد از نسل قبلی بزرگتر بوده و به لطف نرخ تازه سازی 120 هرتز تماشای محتوا و کار کردن با آن را به کاری لذت بخش تبدیل می کند. علاوه بر این حالا دیگر از بریدگی نمایشگر نامتناسب نسل قبل خبری نیست و حالا شاهد یک حفره کوچک در بالا و سمت راست نمایشگر هستیم که دو دوربین سلفی درون آن جای گرفته است.

سامسونگ از لحاظ سخت افزاری برای گلکسی Z فولد 2 تقریباً سنگ تمام گذاشته و این مدل را به جدیدترین و قوی ترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس مجهز کرده است. رم 12 گیگابایتی LPDDR5 در کنار این چیپست قدرتمند اجرای سریع و روان برنامه ها را امکان پذیر می کنند. ظرفیت حافظه داخلی برابر با 256 گیگابایت بوده و از استاندارد پرسرعت UFS 3.1 پشتیبانی می کند. گلکسی Z فولد 2 از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که نسبت به نسل قبل افزایش داشته است. به مجموعه اینها باید پشتیبانی از شبکه 5G را هم اضافه کرد که پکیج سخت افزاری را تکمیل می کند.

گوشی گلکسی Z فولد2 سامسونگ در رنگ های Mystic Black و Mystic Bronze از ماه سپتامبر عرضه می شود. متاسفانه سامسونگ مشخصات و قیمت گوشی Galaxy Z Fold2 را اعلام نکرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *