سخت افزار

ریزر از کیبورد BlackWidow V3 Mini HyperSpeed رونمایی کرد

ریزر به تازگی از کیبورد گیمینگ جدید خود با نام BlackWidow V3 Mini HyperSpeed رونمایی کرد که ترکیبی از آزادی و عملکرد بیسیم را در فرم فاکتور جمع و جور ارائه می دهد.  این صفحه کلید مخصوص بازی از طراحی‌ای مینیمالیستی برخوردار است که در عین ظاهری زیبا، ویژگی‌های فوق العاده‌ای به گیمرها ارائه می‌دهد که از آن لذت خواهند برد.

مینی کیبورد بی سیم Blackwidow V3 ریزر به لطف پوشش آلومینیوم از دوام بالاتر و وزن کمتری به نسبت مدل‌های دیگر برخوردار است. علاوه بر اینکه نور RGB بر روی هر کلید و لوگو ریزر در کنار صفحه کلید تزیین شده است و شما می‌توانید از طریق نرم افزار Razer Synapse 3 آن را تغییر دهید. همچنین قابلیت اتصال از طریق کابل USB C، دانگل 2.4 گیگاهرتزی (دستگاه بلوتوث که امکان سوئیچینگ بی وقفه بین سه دستگاه مختلف را ارائه می‌کند) دوام فوق العاده‌ی باتری تا 200 ساعت استفاده بی وقفه و پر شدن شارژ در 5 ساعت (0 تا 100) از دیگر قابلیت‌های این کیبورد استثنایی است.

اما ویژگی جالب توجه این کیبورد قابلیت حافظه هیبریدی On Board و فضای ذخیره سازی ابری برای استفاده از آن است. به این صورت که شما می‌توانید 5 پروفایل (حالت ظاهری کیبورد) را به صورت مختلف ذخیره کیند و در صورت نیاز هر کدام را فعال نمایید. این کیبورد قابلیت اتصال همزمان به 3 دستگاه مختلف را فراهم می‌کند و برای افرادی که کار تولید محتوا انجام می‌دهند امری ضروری است. این کیبورد گیمینگ جدید قرار است با قیمت 179.99 دلار به بازار عرضه شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا