شرکت وسترن دیجیتال از برند سن دیسک، محصول جدیدی را با نام Pro-Dock 4 معرفی کرده و تمام آنچه که همیشه در راه حل خواندن کارت می خواستیم؛ این محصول به شما امکان می دهد چهار ماژول کارت ریدر را با هم ترکیب کنید، که همه این ها را می توان همزمان خوانده و آنها را با استفاده از یک کابل تاندربولت 3 به رایانه خود متصل کنید.

این داک نه تنها باعث جایگزینی مناسب به جای Lexar’s Workflow hub کرده، بلکه باعث فراموش کامل آن می شود. Workflow فاقد تاندربولت یا منبع تغذیه 260W برای شارژ دستگاه ها و لوازم جانبی بود. SanDisk می گوید ماژول هایی برای داک ساخته شده که از فرمت های CFast ،CFexpress ،Red’s Mini-Mags ،CF ،microSD و SD پشتیبانی می کنند.

خود ماژول ها به صورت جداگانه در دسترس خواهند بود که به چند دلیل عالی است. برای اولین بار، به شما امکان می دهد توانایی های خواندن کارت داک خود را با یکدیگر ترکیب کرده و مطابقت دهید. همچنین می توانید سه کارت ریدر Red Mini-Mag و یک کارت خوان ترکیبی SD/microSD/CF بارگذاری کنید. اگر کاملاً در CFast هستید، می توانید چهار کارت ریدر را بارگزاری کنید.

و اگر شما چیزی را که در آینده با آن عکس می‌گیرید را تغییر دهید، می توانید به جای اینکه داک کاملاً جدیدی تهیه کنید، ماژول های جدید بخرید. مدولار بودن همچنین امکان جابجایی را فراهم می کند. اگر به مکانی می روید و فقط باید یک ریدر به همراه داشته باشید، می توانید آن را از پایه بیرون بیاورید و همراه خود ببرید – کارت خوان ها جداگانه از USB-C 10Gbps برای اتصال به رایانه یا داک استفاده می کنند. قیمت داک و کارت ریدرها هنوز اعلام نشده، اما SanDisk انتظار دارد که این محصول را تابستان به فروش برساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *