سخت افزارلپ تاپ

ایسر از لپ تاپ های جدید گیمینگ Predator و روتر 5G رونمایی کرد

ایسر به تازگی لپ تاپ های بازی Predator Triton 300 و Helios 300 را بروزرسانی کرده است، اما امروز با تعداد بیشتری لپ تاپ مخصوص گیمینگ برگشته است. این شرکت از جدیدترین مدل های Predator Triton 500 SE و Predator Helios 500 به همراه برخی لوازم جانبی که هدف آنها بهبود تجربه بازی های موبایل بوده، معرفی کرده است.

Predator Triton 500 SE یک لپ تاپ با ظاهری تمیز که می تواند به راحتی به محیط اداری منتقل شود، نیروی زیادی را فراهم می کند. ضخامت آن فقط 19.9 میلی متر است و از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i9 سری H به همراه گرافیک اختصاصی لپ تاپ GeForce RTX 3080 و حداکثر 64 گیگابایت رم 3200 مگاهرتزی برخوردار است. همچنین حداکثر 4 ترابایت حافظه SSD PCIe Gen4 دریافت می کنید. برای خنک سازی، ایسر از سیستم خنک کننده VortexFlow خود با سه فن و پنج لوله حرارتی مسی که CPU و GPU را پوشش داده، استفاده می کند.

ایسر در اینجا سعی در ایجاد تعادل بین بازی و بهره وری دارد و صفحه نمایش 16 اینچی از نسبت تصویر 16:10 استفاده می کند که اغلب برای خواندن یا نوشتن اسناد ترجیح داده می شود. چند گزینه پیکربندی نیز برای آن وجود دارد؛ می توانید پنل LCD با نرخ تازه سازی 165 هرتز، یا پنل mini LED با نرخ تازه سازی 165 هرتز و 1250 نیت اوج روشنایی و پوشش 100 درصد sRGB یا یک پنل 240Hz IPS PolarBlack با زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای و 100 درصد پوشش DCI-P3 انتخاب کنید. از نظر اتصال، دو تاندربولت 4، دو پورت USB Type-A 3.2 Gen 2، یک HDMI، پورت 2.5Gbps Intel Killer Ethernet، جک کمبو صوتی و کارت ریدر SD وجود داشته و از Wi-Fi 6 پشتیبانی می شود.

اگر از زیبایی ظاهری معمولی گیمر لذت می برید، ممکن است Predator Helios 500 ترجیح دهید. این لپ تاپ همراه با پردازنده Intel Core i9 با پشتیبانی از اورکلاک، گرافیک GeForce RTX 3080 و 64 گیگابایت رم ارائه می شود. برای ذخیره سازی، می توانید حداکثر دو SSD PCIe NVMe در RAID 0 همراه با SATA HDD برای ذخیره سازی انبوه دریافت کنید. سیستم خنک کننده از دو فن شامل یک فن سه بعدی AeroBlade نسل پنجم استفاده می کند.

صفحه نمایش این لپ تاپ یک پنل 17.3 اینچی است و در صورت لذت بردن از بازی هایی که به واکنش سریع نیاز دارند، می توانید بین یک صفحه نمایش MiniLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز و قابلیت کم نور شدن محلی و پشتیبانی از VESA Display HDR 1000 یا یک پنل با نرخ تازه سازی 360 هرتز با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه ای انتخاب کنید.

با Helios 500، به جای ظاهر آرام تر برای Triton، مقدار زیادی RGB دریافت می کنید. صفحه کلید دارای نور پس زمینه RGB برای هر کلید است و همچنین می توانید جلوه های روشنایی درب و میله های نور در امتداد برخی از لبه های لپ تاپ را تنظیم کنید. صحبت از لپ تاپ است، کلیدهای WASD همچنین می توانند با سوئیچ هایی به سبک آنالوگ پیکربندی شوند، بنابراین می توانند فشارهای مختلف را تشخیص دهند.

Predator Helios 500 همچنین دارای دو درگاه Thunderbolt 4 USB Type-C، سه درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک HDMI 2.1، مینی دیسپلی پورت 1.4 و پورت 2.5Gbps Ethernet است. همچنین می توانید آن را با اتصال اختیاری 5G به همراه Intel Killer DoubleShot Pro 5G دریافت کنید. به غیر از لپ تاپ ها، ایسر امروز چند لوازم جانبی را نیز معرفی کرد و به نظر می رسد 5G تمرکز زیادی برای این شرکت باشد.

اول، روتر Predator Connect X5 5G CPE است، که می تواند سرعت 5G را تا 4.7 گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد و اتصال را از طریق LAN یا Wi-Fi 6 توزیع کند. همچنین دارای یک پورت اختصاصی Game LAN است که برای “سریعترین سرعت بدون سازش” است. سرعت uplink و downlink را می توان با استفاده از Intel Intel Killer Intelligence تنظیم کرد تا میزان مراجعه به نیازهای کاربر در اولویت قرار گیرد.

همچنین Predator Connect 5G Dongle وجود دارد که از طریق USB Type-C به لپ تاپ متصل می شود تا از اتصال 5G استفاده کند. این دانگل دارای خنک کننده فعال است تا برای مدت طولانی تری در عملکرد حداکثر کار کند و حتی می توان آن را با DoubleShot Pro 5G تعبیه شده در یک لپ تاپ برای اتصال دوگانه جفت کرد.

سرانجام، ماوس Predator Cestus Gaming Mouse 335 جدید، با نرخ نمونه برداری 2000 هرتز و دقت 19،000DPI وجود دارد. 10 دکمه قابل برنامه ریزی دارد و می توان آنها را در پنج پروفایل مختلف پیکربندی کرد که می توانید در صورت لزوم بین آنها جابجا شوید. Predator Triton 500 SE از ماه ژوئن در آمریکای شمالی با قیمت 1،749،99 دلار در ایالات متحده و در اروپا از ماه جولای با قیمت 1،999 یورو در دسترس خواهد بود. در مورد Predator Helios 500، این مدل با قیمت 2499.99 دلار از ماه آگوست در ایالات متحده ارائه می شود، در حالی که اروپا آن را با قیمت 2499 یورو در ژوئن دریافت می کنید. قیمت لوازم جانبی اعلام نشده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا