ایسر روز گذشته در رویداد Next@Acer خود به صحنه آمد تا از مجموعه ای از دستگاه های جدید رونمایی کند. گرچه پیشنهادهایی مانند Swift X جدید در فضای مصرف کننده وجود دارد که از گرافیک اختصاصی استفاده می کند، ولی این شرکت معرفی هایی را برای مجموعه دستگاه های TravelMate متمرکز بر تجارت ارائه کرده است. این محصولات شامل نسل جدید TravelMate P6 و TravelMate Spin P6 تبدیل شونده می شود.

مهمترین ویژگی TravelMate P6 سبک بودن آن است و امسال نیز تغییری نمی کند. در حالی که وزن TravelMate P6 برابر 2.4 پوند است، این مدل کانورتیبل سبک تر و 2.2 پوند است. به دلیل شاسی ساخته شده با استفاده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم، وزن سبک تر دوام را به خطر نمی اندازد. مدل کانورتیبل – که اولین بار برای خط P6 است – دارای Acer Stylus Acer است که می تواند در دستگاه متصل شود.

پیشرفت مهم دیگر در ابعاد نمایشگر ایجاد می شود ، که اکنون یک واحد نسبت ابعاد 16:10 است که در یک قاب با حاشیه های کوچکتر قرار دارد و به یکی از شکایات بررسی شده از مدل قبلی خود رسیدگی می کند. هر دو دستگاه با نمایشگرهای 14 اینچ Full HD همراه با Acer’s PrivacyPanel داخلی تعبیه شده اند. این نمایشگرها 100 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهند و از این رو بسیار دقیق هستند. مورد دیگر امسال پشتیبانی Windows Hello است، احراز هویت بیومتریک با استفاده از دوربین های IR، همراه با شاتر حفظ حریم خصوصی.

در مورد مشخصات، هر دو دستگاه با پردازنده Intel Core i7 vPro از تراشه های نسل یازدهم Tiger Lake که با گرافیک Iris Xe همراه بوده، ارائه می شوند. این لپ تاپ ها را می توان با حداکثر 32 گیگابایت رم DRR4x و 1 ترابایت PCIe Gen3 NVMe SSD در اختیار داشت. این شرکت برای نسخه تاشو تا 20 ساعت عمر باتری را نوید داده است، هرچند ممکن است استفاده کاربران متفاوت باشد.

گزینه های اتصال شامل Wi-Fi 6 و 5G است، مورد دوم راهی مفید برای حرفه ای هایی است که در حال حرکت هستند. در مورد درگاه ها، این دستگاه ها برای تجربه کامل تاندربولت، همراه با درگاه های معمول HDMI و USB-A، با پورت های تاندربولت 4 تایپ C همراه هستند. جالب اینجاست که این لپ تاپ ها برای پرداخت های تلفن همراه با NFC نیز ارائه می شوند. TravelMate P6 (شماره مدل TMP614-52) با قیمت پایه 999 یورو از سپتامبر در بازارهای اروپا در دسترس خواهد بود. TravelMate Spin P6 کانورتیبل (TMP614RN-52) از ماه اکتبر با قیمت پایه 1،199 یورو در اروپا به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *