موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت معرفی شد

سامسونگ به تازگی از نسخه لایت تبلت گلکسی تب A7 رونمایی کرده که در دو مدل وای‌فای و 4G به دست کاربران می‌رسد. گلکسی تب A7 لایت از نمایشگر 8.7 اینچی LCD با رزولوشن 1340 در 800 بهره می‌برد. پنل پشتی این تبلت از جنس فلز است و با داشتن وزن 366 گرمی، تبلت سنگینی محسوب نمی‌شود. همچنین ضخامت آن هم به 8 میلی‌متری می‌رسد. این تبلت مجهز به تراشه هلیو P22T است که از هشت هسته‌ Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد.

همچنین در دو نسخه با 3 یا 4 گیگابایت حافظظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود و هر دو مدل از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت یک ترابایتی پشتیبانی می‌کنند. انرژی این تبلت از طرف باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. البته در جعبه‌ی این تبلت هیچ شارژری قرار ندارد و کاربران باید آن را جداگانه بخرند.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 8 مگاپیکسلی است و کاربران برای فیلمبرداری باید به حداکثر رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه بسنده کنند. در پنل جلویی هم یک دوربین 2 مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد. کاربران برای خرید ارزان‌ترین مدل وای‌فای و 4G باید به ترتیب مبلغ 170 و 200 یورو بپردازند.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا