نرم افزار و اینترنت

توییتر مشغول کار روی واکنش به پست ها، مشابه فیس بوک است

توییتر ظاهراً در تلاش است گزینه ری‌اکشن غنی تری را در پلتفرم خود اجرا کند. در حال حاضر تنها بازخوردی که شما می‌توانید به یک توییت داشته باشید، فشردن آیکون قلب و لایک کردن آن است. با این حال کارشناسی با نام جین منچون ونگ موفق شده است اطلاعاتی از تغییرات آینده‌‌ این سیستم کسب کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، امکان واکنش به پست ها دارای گزینه‌های «تشویق کردن»، «فکر کردن»، «ناراحت» و «خنده» به همراه گزینه سنتی «لایک» خواهد بود. از آنجا که این پلتفرم به صورت کد هستند و تکمیل نشده است، برخی از گزینه‌ها مانند ایموجی‌های دکمه‌مانند همچنان قابل مشاهده است. این اولین باری نیست که توییتر از ویژگی‌های فیسبوک استفاده می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، توییتر دو سال پیش فضای بصری پروفایل‌های خود را بسیار شبیه به فیس بوک اجرا کرد.

با این اوصاف، بزودی شاهد امکان واکنش به پست‌ها در توییتر خواهیم بود. اما هنوز تاریخ انتشار این قابلیت مشخص نشده و کمپانی توییتر اظهارنظری نسبت به این موضوع نکرده است. با توجه به اتفاقات رخ داده، می‌دانیم که توییتر مشغول کار روی امکانات جدیدی برای شبکه اجتماعی خود است تا بتواند شرایط کلی این شبکه را بهبود ببخشد. یکی از این امکانات، سرویس اشتراکی پولی توییتر است که بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا