قلم لمسی اپل می تواند به تبدیل آیپد شما به یک دستگاه محاسباتی حتی قدرتمندتر کمک کند، به خصوص اگر اپلیکیشن های مناسب را نصب کرده باشید. در این مقاله به برخی از بهترین اپلیکیشن ها برای استفاده با Apple Pencil در آیپد اشاره می کنیم.

1. Apple Notes

قبل از اینکه به پرتگاه اپلیکیشن های شگفت انگیز متفرقه بپرید، فراموش نکنید که Apple Notes یکی از بهترین اپلیکیشن های یادداشت برداری موجود برای کاربران اپل است. برنامه یادداشت داخلی به طور کامل از Apple Pencil پشتیبانی می کند و بی عیب و نقص کار می کند. یادداشت جدیدی بنویسید، سپس فقط با قلم اپل شروع به نوشتن کنید. می توانید خط خطی کنید، نقاشی بکشید یا هر کار دیگری که می خواهید انجام دهید.

روی نماد مداد در پایین بزنید تا نوار ابزار نمایان شود. از اینجا، می توانید به یک خودکار یا یک نوک نشانگر بروید و هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید.  برای ایجاد یک بخش، روی نماد ابزار کمند بزنید. با آن، به سادگی بخشی از یادداشت را بکشید، و می توانید آن را بردارید و آن را جابه جا کنید. بهترین دلیل برای استفاده از Apple Notes به عنوان یک برنامه یادداشت برداری سریع، ادغام آن با iPadOS است. با قلم لمسی اپل خود روی صفحه قفل ضربه بزنید و فوراً برنامه Notes را با یک یادداشت خالی یا آخرین یادداشتی که به آن دسترسی داشتید باز می کنید.

2. Notability

Notability یک اپلیکیشن چند منظوره برای یادداشت برداری است (به ویژه برای دانش آموزان). وقتی یادداشتی را باز می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که با قلم اپل بنویسید یا با صفحه‌کلید تایپ کنید. به علاوه، می توانید صدا را در پس زمینه ضبط کنید.

این امر Notability را به بهترین ابزار برای یادداشت برداری از سخنرانی تبدیل می کند. به لطف ویژگی اسکرول بی نهایت، می‌توانید پس‌زمینه را تغییر دهید تا کاغذ نمودار نشان داده شود و هر چقدر که نیاز دارید بنویسید. Notability همچنین شکستگی های صفحه را علامت گذاری می کند، که خروجی یادداشت ها را به صورت PDF یا چاپ بعداً آسان می کند.

3. Astropad Slate

Astropad Slate می تواند تجربه مک شما را به سطح جدیدی برساند. این اپلیکیشن iPad و Apple Pencil شما را به یک دستگاه ورودی برای مک شما تبدیل می کند. می‌توانید با Apple Pencil روی صفحه‌نمایش آیپد خود نقاشی یا بنویسید و با مک خود تعامل داشته باشید. تقریباً می توانید از Apple Pencil خود به عنوان نشانگر ماوس استفاده کنید. این تجربه اساساً آیپد شما را به یک ترک پد بزرگ و دقیق برای مک شما تبدیل می کند. برای هنرمندانی که مانند تبلت بدون قلم و با برنامه های خلاق دسکتاپ از آن استفاده کنند عالی است.

هنگام دست‌نویسی روی اپلیکیشن، حتی بدون قلم لمسی اپل، برنامه ورودی حرکتی مانند لمس یک یا دو یاب را برای پیمایش و زوم ارائه می‌دهد. با مدل‌های سازگار iPad Pro، می‌توانید از ژست هاور استفاده کنید و به شما این امکان را می‌دهد که Apple Pencil خود را در بالای تبلت حرکت دهید. برای اینکار روی Apple Pencil روی صفحه بزنید تا کلیک کنید. این برنامه همچنین یک حرکت هاور شبیه سازی شده برای مدل های قدیمی ارائه می دهد.

4. Linea Sketch

Linea Sketch جایی بین یک برنامه ساده doodling و ابزارهای حرفه ای طراحی قرار می گیرد. با استفاده از ابزارهای قدرتمند کاربر مانند لایه‌های نامحدود، ابزارهای تبدیل، خط‌کش خودکار، گریدها و موارد دیگر، به سادگی می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید دودل کنید. مانند هر برنامه طراحی دیگر، Linea رویکردی مبتنی بر بوم دارد. برخلاف Notability، در اینجا یک صفحه پیمایش بی پایان پیدا نخواهید کرد. با این حال، می توانید چندین بوم ایجاد کنید و آنها را در پروژه ها سازماندهی کنید.

ابزار گرید پس زمینه ای برای یادداشت برداری، طراحی و طراحی رابط کاربری به شما می دهد. نبوغ Linea Sketch در طراحی ساده آن نهفته است. ابزارها در دو پنل در دو طرف صفحه چیده شده اند و به شما امکان می دهند ویژگی هایی را که به آن نیاز ندارید نادیده بگیرید. با این حال، این یک شمشیر دو لبه است، زیرا بسیاری از ویژگی های جالب Linea در پشت دکمه ها پنهان شده است.

5. Luminar

Luminar یک برنامه عالی برای ویرایش عکس ها در آیپد با قلم اپل است. حتی اگر مبتدی باشید، استفاده از آن آسان است. یکی از ویژگی های برتر آن، طیف گسترده ای از کمک های هوش مصنوعی است. به عنوان مثال، ویژگی Structure AI می تواند جزئیات پنهان و وضوح تصویر را با افزایش کنتراست ها و بافت باز کند.

همچنین می‌توانید با تعداد زیادی از ویژگی‌های ویرایش دیگر مانند منحنی‌ها، جزئیات، فیلترهای عکس و موارد دیگر وارد ویرایش عکس شوید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تصاویر RAW را مستقیماً در آیپد خود ویرایش کنید و به شما کمک می کند حداکثر کیفیت و انعطاف تصویر را حفظ کنید. Apple Pencil ویرایش سریع و ارائه جزئیات بیشتر در فرآیند نهایی را آسان می کند.

6. Procreate

Procreate بهترین اپلیکیشن Apple Pencil است. اگر می‌توانید رویاپردازی کنید و مهارت‌های لازم را دارید، احتمالاً می توانید با استفاده از Procreate در iPad خود آن را بسازید. اگر نمی خواهید از فتوشاپ استفاده کنید، Procreate به درستی به عنوان یک جایگزین مجموعه ادوبی قرار می گیرد. با این حال، Procreate برای طراحی و نقاشی مناسب بوده و واقعا برای طراحی گرافیکی و کارهای وکتور طراحی نشده است.

7. Affinity Designer 2

Affinity Designer 2 یک اپلیکیشن طراحی وکتور درجه یک و با امکانات کامل برای آیپد است. تقریباً تمام ویژگی های برنامه مک را به روشی بصری به آیپد شما می آورد. در نگاه اول، ممکن است احساس کنید که چیزهای زیادی در جریان است زیرا برنامه سه لبه صفحه را با نوار ابزار پوشانده است. با این حال روی هر دکمه بزنید، گزینه های دقیق ظاهر می شوند.

برای آسان‌تر کردن کار، Affinity سه حالت مختلف دارد: Vector، Pixel و Export. حالت Vector برای طراحی است، در حالی که حالت Pixel شبیه به استفاده از یک برنامه شطرنجی مانند فتوشاپ است. اگر از Designer برای طراحی گرافیک یا رابط کاربری استفاده می کنید، حالت Export خروجی دارایی های فردی را آسان می کند.

8. Flow

Flow نوت بوک نمادین Moleskine را به آیپد شما می آورد. درست مانند یک Moleskine واقعی، اگر توانایی رویاپردازی دارید، می‌توانید با استفاده از برنامه و Apple Pencil ایجاد کنید. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های اپلیکیشن این است که اسناد دارای عرض بی‌نهایت هستند، بنابراین می‌توانید به سادگی حرکت کنید و نقاشی را ادامه دهید. و با یک مجموعه ابزار مجازی، می توانید ابزارهای سفارشی در دسترس را تنها با یک ضربه ایجاد کنید.

برنامه برای دانلود رایگان است. یک اشتراک، فضای ذخیره‌سازی ابری و پشتیبان‌گیری را برای همه اسناد و ابزارها باز می‌کند تا بتوانید از یک آیپد شروع کنید و سپس کار را روی دیگری انجام دهید.

9. Pigment

رنگ آمیزی برای کاهش استرس و اضطراب شناخته شده است. صرف وقت گرفتن از زندگی پرمشغله و تمرکز بر رنگ آمیزی می تواند مراقبه باشد. و برای شروع نیازی به خرید کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان یا مداد رنگی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه رنگ آمیزی iPad است. پیگمنت مجموعه ای از بیش از 4000 صفحه رنگ آمیزی دارد. مطمئناً چیزی پیدا خواهید کرد که نظر شما را جلب کند، زیرا همه چیز از نقاشی های ساده طبیعت گرفته تا ماندالاهای پیچیده دارد که واقعاً می توانید با آنها وقت بگذارید.

این اپلیکیشن دارای دو حالت رنگ آمیزی است. اگر می خواهید، می توانید روی یک شکل ضربه بزنید تا فقط داخل آن رنگ شود. مهم نیست چقدر نادرست هست، رنگ خارج از قسمت انتخابی پخش نمی شود. اگر می خواهید تجربه طراحی واقعی تری داشته باشید، قبل از شروع رنگ آمیزی روی شکل ضربه نزنید.

10. Sticker Doodle

حتی مبتدی‌ترین طراح ها هم می‌توانند از Apple Pencil با آیپد برای کسب نتایج جالب استفاده کنند. با Sticker Doodle، می‌توانید از Apple Pencil خود برای کشیدن هر چیزی استفاده کنید و آن را به استیکری تبدیل کنید که می‌توانید از طریق iMessage برای دیگران ارسال شود. همچنین می‌توانید بسته‌های استیکر برای واتس اپ، تلگرام و حتی دیسکورد ایجاد کنید.

کاربران Slack می توانند نقاشی ها را به عنوان ایموجی برای استفاده در پلتفرم اکسپورت کنند. به لطف پشتیبانی از iCloud، می‌توانید از استیکر در آیفون خود شروع کنید و آن را در آیپد خود با یک قلم اپل به پایان برسانید. شما می توانید پنج استیکر با نسخه رایگان ایجاد کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *