اخیراً، شیائومی بروزرسانی MIUI 12.5 را برای Redmi K20 Pro ارائه داده است. انتظار می رود نسخه معمولی ردمی K20 نیز به زودی آن را تهیه کند. در عوض، این شرکت به روزرسانی اندروید 11 را برای Mi 9T، نسخه Redmi K20 که در بازارهای غربی فروخته شده، منتشر کرده است.

سری Redmi K20 اولین گوشی هوشمند پرچمدار ردمی بود. این مجموعه شامل دو مدل ردمی K20 و ردمی K20 پرو است. این دو گوشی در برخی بازارها با نام های Mi 9T و Mi 9T Pro نیز شناخته می شوند. نسخه چینی ردمی K20 به روزرسانی اندروید 11 را در ماه فوریه دریافت کرد. انتظار می رفت ردمی K20 پرو آن را در مرحله بعدی دریافت کند. اما شیائومی به روزرسانی را به تأخیر انداخت و آن را به تازگی همراه با MIUI 12.5 منتشر کرد.

از طرف دیگر، هیچ یک از نسخه های بین المللی این گوشی ها تاکنون هیچ یک از این دو نسخه را دریافت نکرده اند. Mi 9T که نام متفاوتی برای نسخه معمولی ردمی K20 در برخی مناطق بوده، دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرده است. آخرین به روزرسانی سیستم برای این گوشی در حال حاضر برای نسخه ‘Global’ با شماره ساخت V12.1.2.0.RFJMIXM فعال است. این ساخت نرم افزار هم با عنوان “Stable Beta” و “Mi Pilot” برچسب گذاری شده است. این بدان معنی است که فقط برای آزمایش کنندگان Mi Pilot منتشر می شود. به هر حال، این به روزرسانی باید در روزهای آینده به همه کاربران و همچنین انواع منطقه ای Mi 9T/Redmi K20 برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *