لنوو در حال حاضر محصولات خود را در همه زمینه ها عرضه کرده و جای تعجب نیست که چرا این شرکت نقطه عطفی در درآمد خود برای سال مالی 2020/2021 ثبت کرده است. به دور از گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی، این شرکت Xiaoxin Panda را معرفی کرده است. چاپگر Xiaoxin Panda دارای ویژگی هایی نظیر چاپ از راه دور، اسکن هوش مصنوعی و جستجوی سوالات اشتباه و موارد دیگر بوده و 133 دلار قیمت دارد.

از نظر طراحی، چاپگر لنوو Xiaoxin Panda به طرز شگفت انگیزی مانند چاپگرهای معمولی Deskjet با شکل مستطیل به نظر می رسد. جدا از چاپ اسناد کاغذی، عملکردهای مختلفی دیگری نیز دارد. علاوه بر استفاده به عنوان اسکنر و دستگاه فتوکپی، پشتیبانی از اتصال بی سیم چند نفره، پشتیبانی از چاپ ابری و همچنین پشتیبانی از عکس های AI Scan موبایل بدون نگرانی در مورد تصاویر تار را به همراه دارد. این دستگاه همچنین از چاپ سریع با سرعت 22 صفحه در دقیقه پشتیبانی می کند.

این یک چاپگر لیزری است و نگرانی در مورد گرفتگی جوهر یا گرفتگی کاغذ را از بین می برد. همچنین، این دستگاه از شناسایی متن OCR برای جستجوی اشتباهات، ارائه پیشنهادات هجی برای اطمینان از اینکه کاغذ چاپی بدون خطا بوده، پشتیبانی می کند. همین امر آن را برای کودکانی که در مدرسه هستند، مناسب می کند. لنوو هنوز زمان عرضه این پرینتر جدید را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *