شرکت MSI امروز تعداد زیادی دستگاه جدید از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، قطعات و لوازم جانبی جدید را در کامپوتکس 2021 معرفی کرد. این دستگاه ها از طیف وسیعی از خطوط MSI شامل دستگاه های سری Creator ،Stealth ،Raider و Leopard آن گسترش می یابند. در حال حاضر MSI قیمت گذاری یا در دسترس بودن دستگاه های جدید را به اشتراک نگذاشته است.

لپ تاپ های جدید سری Creator 

MSI لپ تاپ های جدید خود را از خطوط Creator ،Raider ،Stealth ،Leopard ،Sword ،Pulse و Katana معرفی کرد. به لطف پردازنده های سری 11 اینتل H و تا پردازنده های گرافیکی لپ تاپ های NVIDIA GeForce RTX 3080 بیش از 30 درصد افزایش عملکرد را به ارمغان می آورد. Creator Z16 دارای صفحه نمایش 16:10 و حاشیه های باریک بوده که با رزولوشن +QHD و پوشش رنگی 110٪ DCI-P3 در دسترس است. همچنین این لپ تاپ جدید را می توان با پردازنده نسل یازدهم اینتل و گرافیک انویدیا RTX 3060 پیکربندی کرد. در کنار این محصول، MSI همچنین از لپ تاپ های Creator M16 و Creator M17 جدید خبر داد که به ترتیب دارای صفحه نمایش 16:10 QHD و نمایشگر 4K Mini LED هستند.

لپ تاپ های سری Gaming

در بخش بازی ، MSI تعداد زیادی لپ تاپ را معرفی کرد. لپ تاپ های سری GE76/66 Raider ،GS76/66 Stealth و GP76/66 Leopard با پشتیبانی از PCIe Gen4 ، تاندربولت 4 و Wi-Fi 6E روی سرعت متمرکز هستند. گزینه های نمایشگر لپ تاپ های مخصوص بازی شامل حداکثر نرخ تازه سازی 360 هرتز یا QHD با نرخ تازه سازی 240 هرتز است. GE76 و GE66 Raider از گرافیک NVIDIA RTX 3080 با TGP تا 165W بهره می برند. Pulse GL76/66 ،Katana GF76/66 و Sword 17/15 لپ تاپ های بازی مقرون به صرفه تری هستند. گزینه های مقرون به صرفه تر دارای گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 می باشند.

مانیتورهای جدید

MSI اعلام کرد که بیش از 3 میلیون مانیتور در سراسر جهان فروخته است. این شرکت امیدوار است با مانیتور Optix MEG381CQR Plus که به تازگی معرفی شده، این تعداد را افزایش دهد. این مانیتور دارای یک پنل منحنی 2300R IPS است و از عملکرد Steelseries GameSense MSI پشتیبانی می کند. این اولین مانیتور MSI است که از G-Sync Ultimate پشتیبانی می کند، که به کاهش پارگی کمک می کند. سه مانیتور جدید بازی از خط Optix نیز معرفی شدند. Optix MPG341QR ،Optix MPG321QRF-QD و Optix MPG321UR-QD که آخرین آنها از HDMI 2.1 و رزولوشن 4K با نرخ رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می کنند.

مانیتور جدید MSI Summit MS321 UP برای مراقبت از چشم و در عین حال ارائه رنگ های دقیق طراحی شده است. این مانیتور دارای پنل 4K است که می تواند از نظر ارگونومی تنظیم شود. این مانیتور همچنین از برنامه MSI Intelligence، از جمله عملکرد KVM، پشتیبانی کرده، که به شما امکان می دهد هنگام استفاده از همان مانیتور بین دو کامپیوتر با صفحه کلید و ماوس جابجا شوند.

دسکتاپ های جدید 

MSI با انتقال به سمت دسکتاپ های بازی، MAG Infinite S3 را معرفی کرد. از ویژگی های آن پنل های جلویی با طراحی نامتقارن است که شامل نور مرموز MSI است. این دسکتاپ با پردازنده نسل یازدهم 11 اینتل Core و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 30 Series کار می کند. MAG Infinite S3 از فناوری NVIDIA Resizable BAR پشتیبانی می کند که 10 درصد بهبود عملکرد را برای بازی ها به ارمغان می آورد.

MPG GAMING MAVERIK یک بسته بسته نرم افزاری MSI است که از پردازنده مرکزی اینتل Core i7-11700K به همراه MPG CORELIQUID K360 SP ،MPG Z5900 GAMING EDGE WIFI SP و MPG VELOX 100P AIRFLOW SP و همچنین حافظه Trident Z Maverik بهره می برد. فرکانس اصلی MPG Gaming MAVERIK را می توان از 3.6GHz به 4.8GHz برای همه هسته ها افزایش داد.

دسکتاپ Creator P50 یک کامپیوتر جمع و جور است که برای سازندگان ساخته شده است. MSI اطلاعات زیادی از نظر مشخصات به اشتراک نگذاشت، اما رایانه جمع و جور جایزه نوآوری CES 2021 را از آن خود کرد.

لوازم جانبی

MSI برای همراهی با همه رایانه های شخصی جدید، لوازم جانبی متعددی را معرفی کرد. ایربادز IMMERSE GH62 اولین مجموعه هدفون های بی سیم از این شرکت است. طبق گفته MSI، آنها “تولید صوتی دقیق، ضبط صدای واضح، پاسخ دهی با تأخیر کم و نگهداری کم” را ارائه می دهند. MSI از ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS نیز رونمایی کرد. این یک ماوس بازی متقارن است که از طریق یک سیگنال 2.4GHz متصل می شود. تاخیر ماوس فقط 1 میلی ثانیه است و برای بازیکنان FPS طراحی شده و وزن آن 74 گرم است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *