موبایل و تبلت

معرفی هواوی میت پد پرو 12.6 و 10.8 به همراه میت پد 11

هواوی امروز در جریان رویداد معرفی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود، از جدیدترین تبلت های مبتنی بر سیستم عامل هارمونی رونمایی کرده است. پرچمدار این مجموعه میت پد پرو 12.6 بوده که قرار است در مقابل امثال سری گلکسی تب اس سامسونگ و آیپد پرو اپل قرار گیرد. یک نسخه 10.8 اینچی کوچکتر وجود دارد که روی چیپست کوالکام استپدراگون 870 اجرا می شود. میت پد 11 با همان ویژگی های نرم افزاری عالی در مدل های گران قیمت تر و تراشه اسنپدراگون 865، برای دانشجویان هدف قرار می دهد.

هواوی میت پد پرو 12.6 و 10.8

میت پد پرو های جدید اولین نگاه اجمالی ما به سیستم عامل هارمونی 2.0 برای تبلت ها دارد و با داشتن صفحه نمایش بزرگ، هواوی اطمینان حاصل کرد که برخی از تغییرات چند منظوره را در آن گنجانده است. صفحه‌ خانه نیز میزبان پنلی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها خواهد بود. وبکم دستگاه در حاشیه‌ بلندتر قرار گرفته است تا چینش مناسب‌تری برای کنفرانس‌های ویدیویی داشته باشد.

هواوی با پیش نمایش اپلیکیشن های زنده، پشتیبانی از ماوس را در سراسر سیستم عامل بهبود بخشیده و تجربه شیب دسکتاپ را بیشتر تقویت می کند. تجربه مولتی تسکینگ بازگشت به اینجا را برای شما فراهم می کند تا بتوانید نمایشگر گوشی هواوی خود را در میت پد میرور کنید تا پرونده ها را بکشید و رها کنید، به تماس ها پاسخ دهید یا پیام های خود را تایپ کنید. حالت Mirror امسال به شما امکان می دهد تبلت را به لپ تاپ های سازگار با ویندوز هواوی لینک دهید. کاربران می توانند از تبلت به عنوان دستگاه طراحی مستقل در برنامه هایی مانند فتوشاپ استفاده کنند یا حتی از صفحه نمایش MatePad Pro به عنوان مانیتور ثانویه برای پخش جریان کار خود استفاده کنند.

در بخش سخت افزاری، میت پد پرو 12.6 دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی OLED با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز است، درحالیکه مدل 10.8 اینچی آن از پنل IPS LCD با نرخ رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. هواوی دوربین سلفی را در وسط حاشیه جانبی قرار داده که در هنگام تماس های ویدیویی احساس سنتی تر مانند لپ تاپ ایجاد می کند. این پنل از پخش محتوای HDR 10 پشتیبانی کرده و تمام طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. همچنین هشت بلندگوی تنظیم شده توسط هارمن/کاردون و چهار میکروفون را برای بلندگوهای صوتی تا مسافت های 5 متری دریافت می کنید.

مدل 12.6 اینچی مجهز به تراشه کایرین 9000E بوده، ولی مدل 10.8 اینچی از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می برد. هر دو تبلت با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه هستند. در پشت سه دوربین با یک سنسور عمق سه بعدی اختصاص داده شده است. هوآوی به لطف وجود باتری عظیم 10 هزار میلی آمپر ساعتی، با یک بار شارژ با میت پد پرو 12.6 حداکثر 14 ساعت استفاده ترکیبی را وعده می دهد. همچنین می توانید از شارژ سریع سیم 40 وات، شارژ بی سیم 27 وات و شارژ بی سیم معکوس با 10 وات بهره مند شوید. نسخه 10.8 اینچی باتری 7،250 میلی آمپری دریافت می کند. هر دو مدل از قلم M-Pencil و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند هواوی پشتیبانی می کنند. تبلت های جدید MatePad در رنگ های خاکستری، سبز و سفید ارائه می شوند. MatePad Pro 12.6 در اروپا با قیمت 799 یورو به فروش می رسد. قیمت مدل 10.8 اینچی اعلام نشده است.

هواوی میت پد 11

میت پد 11 غیر پرو دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی LCD است که باز هم دارای رزولوشن 2560 در 1600 و نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. یک تنظیم بلندگو چهارگانه با همان تنظیم صدای هارمن/کاردون در کنار چهار میکروفون وجود دارد.

هواوی در اینجا تراشه کوالکام اسنپدراگون 865 قدیمی تر را انتخاب کرده که همچنان عملکرد خوبی دارد. در کنار تراشه، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید. باتری با ظرفیت 7،250 میلی آمپر ساعت، دارای شارژ سریع 22.5 وات است. این تبلت همچنین با M-Pencil جدید سازگار است و صفحه کلید هوشمند کوچکتر خود را دارد. میت پد 11 در اروپا با قیمت 399 یورو به فروش می رسد. جزئیات بیشتر در دسترس بودن بعداً اعلام خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا