موبایل و تبلت

انتشار تصاویری از طراحی گلکسی اس 21 فن ادیشن

پیش بینی می شود سامسونگ برای معرفی گلکسی زد فلیپ 3، زد فولد 3 و اس 21 فن ادیشن، رویدادی را در تاریخ 19 آگوست برگزار کند. براساس گزارشات منتشر شده از سوی ایوان بلس، افشاگر معروف توییتر، حاکی از از آن است که S21 FE می تواند به عنوان جانشین گلکسی نوت 20 سال گذشته وارد بازار شود. اکنون تصاویری از گلکسی S21 FE را منتشر کرده تا طراحی پنل جلو و پشت این دستگاه را به نمایش بگذارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، گلکسی S21 FE در آینده حداقل در چهار رنگ از جمله سیاه، سفید، سبز زیتونی و بنفش در دسترس خواهد بود. بلاس ادعا کرد ، “علی رغم اشتراکات بیشتر با مدل های پایه اس 21 و اس 21 پلاس، این گوشی به شبیه به اس 21 اولترا خواهد بود. با این وجود، احتمالا شاهد پشتیبانی از S Pen در این دستگاه خواهیم بود.

قاب پشتی گلکسی S21 از جنس پلاستیک است، که نشان می دهد پنل عقب گلکسی اس 21 فن ادیشن می تواند از همان مواد تشکیل شده باشد. یک سیستم دوربین سه گانه عمودی در گوشه بالا سمت چپ پشت گوشی دیده می شود. یک فلاش LED در کنار واحد دوربین دیده می شود. گزارش های گذشته ادعا می کردند که سامسونگ Galaxy S21 FE از صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + S-AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است.

این گوشی دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی دارد و تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به کمک OIS، یک لنر اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسلی یا 8 مگاپیکسلی است. همچنین گلکسی اس 21 فن ادیشن احتمالا با تراشه اسنپدراگون 888 به همراه 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا