برند ZMI زیرمجموعه شیائومی به تازگی یک پاوربانک دو طرفه شارژ سریع تلفن همراه را عرضه کرده است. این محصول که ZMI MINI Power Bank نام داشته نسخه پیشرفته و ارتقا یافته ZMI MINI Power Bank است که در سپتامبر سال گذشته ارائه شده بود. مدل جدید با شکلی زیبا و ساخت جمع و جور ارائه می شود. در زیر قاب، دو باتری لیتیوم 21700 با ظرفیت کلی 10،000 میلی آمپر ساعت قرار گرفته است. طول محصول 98.5 میلی متر، ضخامت 26.25 میلی متر و وزن آن 202 گرم است.

از نظر اتصال، پاوربانک جدید دارای یک پورت USB-A و یک پورت Type-C است. پورت USB-C از توابع ورودی/خروجی با حداکثر توان 30 وات پشتیبانی می کند در حالی که پورت USB-A حداکثر 22.5 وات توان دارد. باتری عملکردهایی مانند حفاظت از دما، محافظت در برابر اتصال کوتاه، جریان بیش از حد و ولتاژ بیش از حد دارد. همچنین، می توان از آن برای شارژ محصولاتی که به انرژی کمتری مانند بندهای هوشمند نیاز دارند، استفاده کرد. این حالت که به حالت شارژ قطره معروف است، با دوبار کلیک روی دکمه پاور فعال می شود.

علاوه بر این ، پورت USB-A موجود در ZMI MINI Power bank از سه خروجی ولتاژ ثابت 5V/2.4A ،9V/2.23A و 12V/1.67A پشتیبانی می کند. از طرف دیگر، پورت Type-C از خروجی چند گانه 5V/3A ، 9V/3A ، 12V/2.25A ،15V/2A پشتیبانی می کند. هر دو پورت از چندین پروتکل شارژ سریع پشتیبانی کرده و می توانند گوشی های اپل را شارژ کنند. این پاوربانک قرار است با قیمت 31 دلار در چین به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *