وقتی iOS 15 در اواخر امسال ارائه شود، با چندین نسخه ارتقایافته در فیس تایم همراه خواهد شد. یکی از بزرگترین تغییرات این است که فیس تایم با دستگاه های اندروید و ویندوز 10 کار می کند به لطف لینک های مشترک جدیدی که اپل به شما اجازه می دهد برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید. همین ویژگی به شما این امکان را می دهد تا با ارسال دعوت نامه پیش از موعد به آنها، تماس های خود را برنامه ریزی کنید.

از جمله دیگر به روزرسانی های ارائه شده به فیس تایم، یک رابط شبکه جدید است که به صورت دسته ای از پشتیبانی از صوت فضایی پشتیبانی می کند تا تجربه گفتگو با کاربر دیگر را غوطه ورتر کند. علاوه بر این، یک ویژگی به نام “حالت پرتره” وجود دارد که پس زمینه را تار می کند، و یک ضامن صوتی به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا میکروفون آیفون فقط صدای شما را ضبط می کند یا همه آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد.

اپل همچنین با ویژگی جدیدی به نام SharePlay دامنه FaceTime را گسترش می دهد. همانطور که از نامش پیداست، SharePlay به شما و چندین نفر دیگر امکان می دهد تا یک نمایش تلویزیونی، فیلم یا آهنگ را همزمان تماشا یا گوش دهید. برخی از اپلیکیشن های استریم که قصد پشتیبانی از این ویژگی را دارند شامل Disney+ ،HBO Max و Twitch است. طبیعتاً با Apple Music و Apple TV نیز کار خواهد کرد. فیس تایم تنها یکی از اصلی ترین برنامه های iOS است که با iOS 15 اصلاحات اساسی انجام می شود. اپل همچنین نسخه های جدید Messages و Maps را به نمایش گذاشت. اپل تاریخ انتشار را به اشتراک نگذاشت، اما این شرکت احتمالاً اواخر امسال این به روزرسانی را به کاربران ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *