سونی از طریق یک رویداد آنلاین رسماً ایربادز بی سیم WF-1000XM4 را معرفی کرد. WF-1000XM4 سونی از چند هفته گذشته مورد شایعات بوده است. ما نه تنها ایده ای را درباره ویژگی های مورد انتظار روی هدفون ها به دست آوردیم بلکه چندین نمایشگر و تصاویر زنده از هدفون ها را نیز دیدیم. معرفی رسمی از WF-1000XM4 ساخت ظریف، جمع و جور و همچنین مشخصات پر ستاره را تایید می کند.

از نظر طراحی، هدفون های جدید نه تنها کوچکتر هستند بلکه با طراحی بهتری متناسب با گوش، کیفیت صوتی بهتر و لغو نویز در مقایسه با مدل قبلی خود ارائه می شوند. ایربادز به تراشه سونی V1 مجهز شده اند که قابلیت لغو فعال فرکانس های بالا را فراهم می کند و در مقایسه با مدل قبلی تا 40 درصد میزان نویز پایین تری را ارائه می دهد. همچنین گفته می شود که این اولین ایربادز TWS در جهان هستند که از قابلیت صوتی Hi-Res از طریق کدک LDAC پشتیبانی می کنند. ایربادز جدید همچنین از 360 Reality Audio پشتیبانی می کنند تا یک تجربه صوتی همه جانبه را ارائه دهند. همچنین یک ویژگی تشخیص خودکار باد را دارید که عملکرد کاهش صدای باد را فعال می کند.

از جنبه صوتی همچنین شاهد بهبودهایی در زمینه واحدهای درایور مجهز به آهن ربا بزرگتر و همچنین دیافراگم بهتر هستیم. دیافراگم انعطاف پذیرتر است، که به آن امکان می دهد سیگنال های لغو بهتری را در فرکانس های پایین تولید کند. دیافراگم انعطاف پذیر باس ثروتمندتری نیز تولید می کند. بعلاوه ، گوش های محافظ از کف پلی اورتان استفاده می کنند که حتی در هنگام خاموش بودن ANC به کاهش صدا کمک می کند. این ابزار به طور مساوی با پشتیبانی از جفت شدن سریع در اندروید و ویندوز 10 همراه است.

ایربادز سونی WF-1000XM4، به یک جفت میکروفون در هر گوشی مجهز شده است. قدرت این میکروفون‌ها، به نحوی است که صدای شما در بدترین شرایط نیز به وضوح در تماس‌ها منتقل خواهد شد. ایربادز جدید سونی، برای استفاده از گوگل اسیستنت و الکسا بهینه شده است. بنابراین، به سادگی می‌توانید از این دو دستیار صوتی در WF-1000XM4 بهره بگیرید. استفاده از تراشه V1 در کنار آنتن‌های جدید، منجر به اتصال پایداری بیشتر شده است. تأخیر کم انتقال صدا، یکی دیگر از اخبار خوب در این ایربادز است.

عمر باتری نسل قبل این ایربادز در نسل قبل، به ترتیب برابر با 6 و 8 ساعت در حالت حذف نویز فعال و بدون این حالت بود. در مقابل، WF-1000XM4 با فعال بودن حذف نویز فعال، تا 8 ساعت دوام می‌آورد. با خاموش شدن این قابلیت، عمر باتری آن به 12 ساعت می‌رسد. با استفاده از کیس شارژ باتری، به ترتیب شاهد دوام 24 و 36 ساعته با روشن و خاموش بودن قابلیت ANC خواهیم بود. سونی می‌گوید که با 5 دقیقه شارژ کردن WF-1000XM4، می‌توانید تا یک ساعت به وسیله آن موزیک پخش کنید. این ایربادز، از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. ایربادز جدید سونی، یعنی WF-1000XM4، هم اکنون با قیمت ٢٨٠ دلار در بازار‌های مختلف موجود است. این محصول، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس قرار می‌گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *