رپورتاژ آگهی

معرفی برخی از پرفروشترین کارتریج های HP

کارتریج A05 HP یکی از پر فروش‌ترین کارتریج‌های اورجینال موجود در بازار می‌باشد. این کارتریج دارای کیفیت فوق العاده‌ای بوده و تست کیفیت نیز بر روی آن انجام شده است. کارتریج A05 HP قابلیت شارژ مجدد دارد و پس از تمام شدن شارژ این کارتریج می‌توانید نسبت به شارژ کردن آن اقدام کنید.

خرابی فوم کارتریج A05 HP

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای کارتریج HP A05 پیش بیاید خراب شدن فوم آن می‌باشد. همچنین یکی از نشانه‌های خرابی فوم این کارتریج سیاه یا کثیف شدن بخش‌هایی از کاغذ می‌باشد. در چنین شرایطی باید فوم را تعویض کنید.

قیمت کارتریج A05 HP

قیمت کارتریج HP A05 را با توجه به نوسانات بازار نمی‌توان به صورت دقیق بیان کرد. به همین منظور برای اطلاع از قیمت این مدل از کارتریج می‌توانید با مشاوران فروشگاه آوند پرینتر در تماس باشید.

خرید کارتریج A05 HP

در هنگام خرید کارتریج A05 HP باید به این موضوع دقت کنید که این کارتریج با نوع پرینتر شما سازگاری داشته باشد. کارتریج A05 HP اصل و اورجینال را می‌توانید از فروشگاه ماشین‌های اداری آوند پرینتر خریداری کنید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی است.

کارتریج A85 HP

کارتریج A85 HP مواد مصرفی مورد نیاز پرینترهای لیزری اچ سیاه و سفید را نگهداری می‌کند. از این کارتریج می‌توان به منظور استفاده‌های روزانه شرکت‌ها، ادارات، دفاتر و … استفاده کرد. زیرا این کارتریج قابلیت چاپ 1600 برگه A4 بدون افت کیفیت را دارد. پس از اتمام شارژ می‌توانید کارتریج HP A85 را به راحتی شارژ کنید و مجدد از آن استفاده نمایید.

چگونه می‌توانیم طول عمر مفید کارتریج A85 HP را افزایش دهیم؟

یکی از مواردی که می‌تواند باعث افزایش طول عمر مفید کارتریج HP A85 شود، استفاده از تونرهای باکیفیت است. همچنین از قرار دادن این کارتریج در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت خودداری کنید. با رعایت این موارد می‌توانید طول عمر مفید کارتریج HP A85 را افزایش دهید و مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

خرید کارتریج A85 HP

اگر پرینتر شما به کارتریج HP A85 نیاز دارد می‌توانید آن را از فروشگاه آوند پرینتر خریداری کنید. خرید این کارتریج از آوند پرینتر این امکان را به شما می‌دهد که محصولی اصل و اورجینال خریداری کنید و بتوانید مدت زمان طولانی بدون خرابی از آن استفاده کنید.

ریبون لیبل پرینتر

ریبون لیبل پرینتر رول‌های نازکی از جوهر می‌باشد که با استفاده از حرارت بر روی لیبل چاپ می‌شوند. این ریبون‌ها در انواع مختلف ریبون وکس، ریبون رزین، ریبون وکس رزین و ریبون سوپر رزین تولید می‌شوند. هر کدام از این ریبون‌ها را باید با توجه نوع لیبل انتخاب کنید. انتخاب درست ریبون در چاپ با کیفیت تاثیر گذار است.

انواع ریبون لیبل پرینتر

در این بخش توضیحات مختصری در رابطه با انواع ریبون لیبل پرینتر ارائه می‌دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ریبون لیبل پرینتر وکس

این مدل از ریبون لیبل پرینتر یکی از پر فروش‌ترین ریبون‌ها بشمار می‌رود که برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ریبون از قیمت مناسبی برخوردار است و بهتر است از آن برای لیبل‌های پشت چسب دار استفاده کرد.

ریبون لیبل پرینتر رزین

ریبون لیبل پرینتر رزین از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. به طوری که در برابر آب، الکل، رطوبت، حرارت، خراشیدگی و ساییده شدن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و بدون تغییر باقی می‌ماند. از آنجایی که این مدل از ریبون از نقطه ذوب بالایی برخوردار است، سرعت کار پرینتر کاهش می‌یابند و در نتیجه فشار زیادی به آن وارد نمی‌شود.

ریبون لیبل پرینتر وکس رزین

ریبون لیبل پرینتر وکس رزین در موارد مختلفی همچون لیبل‌های کاغذی، لیبل های متالایز و لیبل‌های پی وی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از ریبون از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و خراشیدگی برخوردار است. ناگفته نماند که برای برچسب‌های ضد آب بهتر است از این نوع ریبون استفاده شود.

ریبون لیبل پرینتر سوپر رزین

در تهیه ریبون لیبل پرینتر سوپر رزین از رزین خالص استفاده می‌شود به همین منظور مقاومت بالایی در برابر شوینده‌های بسیار قوی و اشعه UV دارد. به دلیل مقاومت و دوام بالا می‌توان از این ریبون در صنایع بسته بندی، صنایع خورو سازی، صنایع شیمیایی و پزشکی استفاده کرد.

خرید ریبون لیبل پرینتر

همانطور که در بخش‌های فوق اشاره کرده‌ایم انواع مختلف ریبون لیبل پرینتر در بازار موجود است که هر کدام از آنها را می‌توانید با توجه به مصرف خود خریداری کنید. خرید این محصول از فروشگاه‌های معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور لازم دانستیم یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ماشین‌های اداری یعنی فروشگاه آوند پرینتر را به شما معرفی کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آوند پرینتر در تماس باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا