پلتفرم اینترنت اشیا سامسونگ، SmartThings، در حال دریافت به روزرسانی جدیدی برای نسخه های اندروید و iOS خود است که رابط کاربری کاملا جدیدی را به ارمغان می آورد. رابط کاربری جدید مدیریت دستگاه های متصل را برای کاربران آسان تر می کند.

رابط کاربری جدید دارای پنج تب – Favorite ،Devices ،Life ،Automations و Menu است. سامسونگ در اطلاعیه مطبوعاتی خود توضیح داد که تب Favorites بیشترین استفاده از دستگاه ها، صحنه ها و سرویس ها را برای دسترسی سریعتر گرد هم آورده است. برای تب Devices، این جایی است که همه دستگاه ها از جمله لامپ، تلویزیون و لوازم خانگی ذکر شده است. می توانید هر دستگاهی را در اینجا مشاهده و کنترل کنید.

تب Life جایی است که کاربران می توانند خدمات جدید SmartThings را کشف و مرور کنند. آنها همچنین می توانند در مورد کارکردهای جدیدی یاد بگیرند که تجربه زندگی آنها را بیشتر بهبود می بخشد. یکی از مثال های ارائه شده توسط سامسونگ، SmartThings Cooking است که آن را به عنوان “یکone-stop-shop بیان می کند که باعث ایجاد یکپارچه آشپزخانه و تجربه های آماده سازی غذا” می شود.

تب Automations جایی است که دستگاه ها بر اساس شرایط خاص تنظیم شده مانند لامپ هایی که هنگام باز شدن در روشن می شوند، به یکدیگر متصل و کار می کنند. تب Menu جایی است که Labs، اعلان ها، تاریخچه و تنظیمات SmartThings را پیدا خواهید کرد. رابط کاربری جدید هم اکنون در دستگاه های اندرویدی پخش می شود و بعداً برای iOS در دسترس قرار می گیرد. تصمیم سامسونگ برای به روزرسانی رابط کاربری به این دلیل است که تجربه یکنواختی در دستگاه ها دارد.

 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *