سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که تولید انبوه اولین سنسور تصویر 0.64 میکرومتر(μm) پیکسل – ایزوسل JN1 را آغاز کرده است. سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز به جدیدترین فناوری ها مانند Enhanced ISOCELL 2.0 ،Smart-ISO و Double Super PDAF است. این شرکت ادعا می کند که سامسونگ JN1 ، که از فناوری ISOCELL 2.0 استفاده کرده، می تواند حساسیت نور را حدود 16 درصد بهبود بخشد. با وجود تمام فناوری های تعبیه شده در یک قالب نوری کوچک 1/2.76 اینچی، تبلیغ می شود که همه کاره ترین سنسور تصویر تاکنون از غول کره جنوبی است.

ایزوسل JN1 همچنین با محصولات موجود 1/2.8 اینچی سازگار است و به شما امکان می دهد علاوه بر گزینه های استاندارد دوربین عریض، از سنسور برای دوربین های جلو، فوق عریض یا تله استفاده شود. همچنین می تواند ارتفاع ماژول دوربین را حدود 10 درصد کاهش دهد و برآمدگی دوربین را برای طراحی های باریک و ساده تر به حداقل برساند. برای عکاسی در نور کم، از فناوری چهار به یک پیکسل سامسونگ، Tetrapixel، استفاده می شود که چهار 0.64 میکرون پیکسل مجاور را در یک پیکسل بزرگ 1.28 میکرون پیکسل ادغام می کند تا حساسیت نور چهار برابر برای عکس های روشن تر شود.

این حسگر تصویر مجهز به مکانیزم فوکوس خودکار Double Super PDAF است. در این سیستم، تراکم پیکسل‌ها برای تشخیص فاز در فوکوس، دو برابر می‌شود. بنابراین، حتی با وجود 60 درصد نور محیطی کم‌تر، همچنان می‌توان فوکوس خودکار دقیق و سریعی را در اختیار داشت. گفتنی است که حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1، قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد. قابلیت فیلم برداری 1080p با نرخ 240  فریم نیز در این حسگر تصویر موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *