برند زیر مجموعه شیائومی، Aqara، ابه تازگی یک جفت هاب مجهز به هوم کیت خانه هوشمند با نام Aqara Hub M1S و Aqara Hub M2 رونمایی کرده است. هر دو آنها در حال حاضر با قابلیت جفت سازی لوازم جانبی اضافی و پشتیبانی از آخرین استاندارد بی سیم Zigbee در دسترس هستند. در مقایسه با نسل قبلی، Hub M2 و M1S از پروتکل Zigbee 3.0 پشتیبانی می کند که اتصال سریعتر، کم مصرف و پایدارتر را تضمین می کند.

Aqara Hub M2 از طراحی کاملاً براق و کامل مشکی با درگاه اترنت مشابه سایر هاب های هوشمند موجود در بازار بهره می برد، که بر خلاف هاب اصلی است که در سیستم خانه هوشمند آقارا مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، هاب از اتصال Zigbee 3.0 پشتیبانی می کند تا از زمان پاسخ سریعتر با اطمینان فوق العاده اطمینان حاصل کند و در حال حاضر می تواند حداکثر 128 لوازم جانبی جفت شده را در خود جای دهد.

در هاب M2 یک بلستر مادون قرمز یکپارچه برای کنترل هوشمند در دستگاه های قدیمی مانند تلویزیون، تهویه هوا، شومینه و موارد دیگر وجود دارد. دستورات IR را می توان توسط کاربران از طریق برنامه Aqara Home برنامه ریزی کرد و در صحنه ها یا اتوماسیون با لوازم جانبی مختلف Aqara گنجانید. توجه داشته باشید که هاب M2 اکنون از هر چهار تنظیمات حالت هشدار امنیتی HomeKit (دور، خانه، شب و خاموش) پشتیبانی می کند، که به شما امکان می دهد مانند یک سیستم امنیتی انجام دهید (خودتان انجام دهید).

در همین حال، Aqara Hub M1S که در کنار M2 معرفی شد، نسخه ارتقا یافته Aqara Hub اصلی است. این هاب با قابلیت اتصال Zigbee 3.0 همراه است و از حداکثر 128 لوازم جانبی پشتیبانی می کند و همچنان طراحی پلاگین اصلی همراه با قابلیت هشدار امنیتی HomeKit را حفظ می کند. علاوه بر HomeKit، هر دو Aqara Hub M1S و M2 با گوگل هوم، آمازون الکسا، IFTTT و بسیاری دیگر سازگاری دارند .Aqara Hub M2 معادل 57.99 دلار قیمت دارد اما قیمت Hub M1S در حال حاضر مشخص نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *