سخت افزار

گودیکس از راه حل های بلوتوث LE و ToF رونمایی کرد

فناوری کاملاً پیچیده است و به‌عنوان یک مصرف‌کننده، به ندرت می‌توانیم تمام قطعات و تکه‌هایی را ببینیم که باعث کارکرد یک محصول می‌شوند. در یک دستگاه، داشتن ده ها یا شاید صدها قطعه، که از شرکت های مختلف تهیه شده اند، غیر معمول نیست. گودیکس تکنولوژی تامین کننده چنین قطعاتی است که حسگرهای اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و راه حل های صوتی را برای برخی از شرکت های مورد علاقه شما مانند سامسونگ، آمازون و گوگل تولید می کند.

این شرکت اخیراً نمایشگاهی را در شنژن چین در طول سمینار فناوری Goodix برگزار کرد. محصولات جدیدی مانند راه حل های بلوتوث LE SoC جدید و Time of Flight (ToF) را نشان داد. همانطور که قبلا ذکر شد، Goodix یک بلوتوث LE SoC جدید، سری GR5526 را معرفی کرد.

همانطور که در وب سایت آن ذکر شده، سری GR5526 “می تواند به عنوان یک پخش کننده، یک ناظر، یک جانبی و یک مرکزی پیکربندی شود و در عین حال از ترکیب همه این نقش ها پشتیبانی می کند”. SoC سازگار با بلوتوث 5.3 بوده و دارای یک GPU اختصاصی است که به آن امکان خروجی را به نمایشگر می دهد. این راهکار از رزولوشن 454 در 454 پیکسل در 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و همچنین از نظر مصرف انرژی در مقایسه با نسل قبلی خود 30 درصد کارآمدتر است.

گودیکس همچنین راه‌حل‌های سنجش سه‌بعدی Time of Flight (ToF) خود را به اشتراک گذاشت که حسگر تصویر ToF و درایور لیزری را ادغام می‌کند که امکان سطح بالاتری از دقت را در اندازه‌گیری عمق فراهم می‌کند. راه حل گودیکس “سرکوب بهتر نور محیط، ضد تداخل و محدوده دینامیکی بالا (HDR)” را ارائه می دهد. این فناوری را می توان به روش های مختلفی مانند استفاده در هواپیماهای بدون سرنشین، ابزارهای تشخیص چهره و موارد دیگر پیاده سازی کرد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا