کنسول و بازی

ساخت دستگاه استریم بازی مایکروسافت؛ گیم پس در راه تلویزیون

امروز مایکروسافت جزئیات اصلی مربوط به ایکس باکس و به طور کلی سرویس بازی آن را فاش کرد. مهمترین اطلاعات این است که این شرکت روی دستگاه های استریم بازی و آوردن Xbox Game Pass به تلویزیون های هوشمند کار می کند. در اعلامیه مطبوعاتی، ایکس باکس (بخوانید مایکروسافت) اعلام کرد که Game Pass از طرق مختلف به نمایشگرهای بیشتری می آید. این شرکت تأیید کرد که با تولیدکنندگان تلویزیون های جهانی در حال کار برای ارائه تجربه ایکس باکس در تلویزیون های هوشمند است. به این ترتیب، تمام نیازهای کاربران یک کنترلر خواهد بود.

Xbox همچنین تأیید کرد که در حال ساخت دستگاه های پخش استریم مخصوص خود برای بازی در فضای ابری است تا بتواند کاربران بیشتری را در هر تلویزیون یا مانیتور بدون نیاز به کنسول جذب کند. از این عبارت، می توان نتیجه گرفت که این دستگاه ها با اتصال به پورت ورودی ویدیوی نمایشگر، تجربه ایکس باکس را فراهم می کنند. نکته دیگری که باید به آن توجه شود، کلمه “دستگاه ها” است که به معنای وجود بیش از یک مورد است، احتمالاً با فاکتورهای مختلف.

سرویس بازی همچنین در اواخر امسال در کشورهای بیشتری مانند استرالیا، برزیل، مکزیک و ژاپن راه اندازی خواهد شد و ایکس باکس همچنین قصد دارد برنامه های جدید اشتراک را معرفی کند تا کاربران بیشتری بتوانند این سرویس را تجربه کنند. کاربران Game Pass همچنین متوجه بهبود زمان بارگذاری و نرخ فریم خواهند شد زیرا ایکس باکس تقریباً به روزرسانی مراکز داده خود را در سراسر جهان با Xbox Series X انجام داده است.

در اواخر سال جاری، ایکس باکس همچنین کلاود گیمینگ را به برنامه Xbox در رایانه اضافه خواهد کرد که تجربیات جدیدی از جمله توانایی آزمایش یک بازی قبل از دانلود آن را به ارمغان می آورد. با این حال، طی چند هفته کلاود گیمینگ در مرورگر در دسترس همه مشترکان بازی Pass Ultimate قرار خواهد گرفت. کاربران می توانند در کروم، اج و سافاری بازی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا