کنسول و بازی

معرفی +Rocksmith؛ سرویس اشتراکی یوبی‌سافت برای یادگیری گیتار

یوبی سافت از یک سرویس اشتراکی جدید برای یادگیری نوازدگی گیتار با نام +Rocksmith پرده برداری کرد. شما می توانید ساز خود را به رایانه شخصی، کنسول یا دستگاه همراه خود متصل کرده و با بازی در کنار ضبط های اصلی از طیف گسترده ای از آهنگ ها، تمرین کنید.

شما می‌توانید به راحتی گیتار آکوستیک، الکتریک یا بیس خود را به سیستم متصل نمایید و نواهای مورد علاقه خود را بنوازید. تمام موسیقی‌های موجود در سرویس، دارای چارت کورد هستند. کاربران می‌توانند سبک‌های موسیقی مختلفی مانند پاپ، هیپ هاپ، R&B، لاتین و غیره را که به وسیله نوازندگان بزرگ و معروف یا مستقل نواخته شده‌اند، با گیتار خود بنوازند.

ویژگی‌های تکرار کننده ریف (Riff Repeater) و سطح دشواری سازگار (Adaptive Difficulty) برای کاربران در دسترس خواهد بود و همچنین برنامه‌هایی برای افراد تازه کار و مبتدی نیز در نظر گرفته شده است. با استفاده از کارگاه یا Rocksmith Workshop کاربران می‌توانند تنظیم‌های مورد نظر خود را برای آهنگ‌های لایسنس شده بسازند. هنوز اطلاعات دقیقی مانند قیمت اشتراک +Rocksmith مشخص نشده اما جزئیات بیشتری از این سرویس در آینده منتشر خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا