شرکت HMD Global به تازگی گوشی های اقتصادی جدیدی را با نام نوکیا 110 و نوکیا 105 روانه بازار کرده است. نوکیا 110 4G و 105 4G گوشی های ساده ای هستند که از اتصال LTE پشتیبانی می کنند (همانطور که از نام آن مشخص است). این امکان تماس های صوتی HD با کیفیت بالا از طریق VoLTE را فراهم می کند، که یک گام بزرگتر از کیفیت صدای 2G است.

و شاید مهمتر از آن، این کار برای سال های آینده ادامه داشته باشد، که نمی توان در مورد مدل های 2019، که فقط 2G هستند، گفت – شبکه های 2G (حتی برخی از 3G) در حال حاضر در برخی مناطق خاموش هستند. گوشی های جدید دارای نسخه های تک و دو سیم کارته هستند و از چندین باند 4G پشتیبانی می کنند (برای مناطق مختلف متفاوت است).

این دو گوشی بسیار کوچک هستند، اما به اندازه کافی برای مدیریت تماس ها و پخش موسیقی توانایی دارند. دو دلیل وجود دارد که نوکیا 110 4G را نسبت به هم نسل خود انتخاب کنید. اولین مورد یک دوربین است، اگرچه در برگه مشخصات رسمی وضوح تصویر ذکر نشده، بنابراین فقط می توانیم فرض کنیم که زیاد نیست. مورد دوم یک جک هدفون 3.5 میلی متری استاندارد است.

این دو گوشی دارای نمایشگر 1.8 اینچی با رزولوشن 120 در 160 پیکسل هستند. آنها از آیکون های بزرگ، آسان برای دیدن و حتی “کمک بازخوانی” استفاده می کنند که منوها را با صدای بلند می خواند. HMD به وضوح این موارد را طوری طراحی کرده که توسط افراد مسن قابل استفاده باشد. برای سرگرمی، گوشی ها از پخش MP3 پشتیبانی می کنند و دارای یک اسلات microSD هستند که می تواند کارت هایی تا 32 گیگابایت را در خود جای دهد. یک رادیو FM نیز روی آن تعبیه شده که می تواند بدون هدفون به رادیو وصل شود. یک ابزار اضافی یک چراغ قوه LED است که در قسمت بالای تلفن تعبیه شده است (یعنی نه یک فلاش دوربین).

این گوشی ها باتری های 1020 میلی آمپری دارند که برای روزهای آماده به کار و 5 ساعت مکالمه صوتی کافی است (در 3G کمی بیشتر، در 2G تا 16 ساعت). شارژ با شارژر موجود با استفاده از کابل microUSB انجام می شود. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه این دو گوشی اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *