اوپو فایند ایکس 3 پرو به تازگی از رتبه بندی دوربین DxOMark عبور کرده است. این دستگاه توانست در بررسی های دگزومارک امتیاز کلی 131 را کسب کند که سنسور اولتراواید و لنز تله فوتو کوتاه به طور مخصوص عملکرد خوبی از خود نشان داد.

طبق گزارش DxOMark، فایند ایکس 3 پرو مدل گوشی هوشمند پرچمدار 2021 غول فناوری چینی است که تنظیمات دوربین چهارگانه را در قسمت عقب ارائه می دهد. لنز اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که با یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی دیگر، یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی و یک دوربین میکروسکوپ 3 مگاپیکسلی جفت شده است. با نگاهی به خلاصه تست ها، این دستگاه در عکاسی 139 امتیاز کسب کرد، در حالی که 111 امتیاز در فیلم و 71 امتیاز برای تست های بزرگنمایی کسب کرده است.

این تست به دستگاهی تعلق دارد که رتبه ششم DxOMark را دارد و شرکت رتبه دوربین آن را به خاطر “رنگ زنده و دلپذیر در بیشتر عکس ها و فیلم ها”، همراه با حفظ جزئیات خوب در فیلم ها و عکس ها ستایش می کند. علاوه بر این، برآورد عمق عکس های بوکه دقیقاً مشخص شد، با فوکوس خودکار آن برای فیلم ها صاف و سریع است، که همچنین تثبیت موثر آن را برجسته می کند.

از طرف دیگر ، دستگاه در صحنه های با کنتراست بالا به دلیل بی ثباتی های نوردهی امتیاز از دست داد. به همین ترتیب، سازگاری با نوردهی در فیلم ها نیز گاهی ناپایدار بود. در طول صحنه های کم نو ، فیلم ها کم نوردهی می شدند و فوکوس خودکار کند بود. صحنه های شب همچنین نویز شدیدی را در عکسبرداری از فیلم نشان می دهد، در حالی که سر و صدای درخشندگی و تعادل رنگ سفید هم گاها آزار دهنده عکس و فیلم است. به طور کلی، اوپو فایند ایکس 3 پرو هنوز عملکرد خوبی در دوربین ارائه می دهد و گفته می شود یکی از بهترین دستگاه هایی است که DxOMark تاکنون آزمایش کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *