صوتی و تصویری

ریزر از مانیتور گیمینگ 165 هرتزی Raptor 27 رونمایی کرد

ریزر امروز جدیدترین نسخه مانیتور گیمینگ خود را با نام Razer Raptor 27 جدید معرفی کرد. با نرخ رفرش ریت 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه،  Raptor 27 تقاضای کیفیت تصویر و سرعت مورد نیاز در عناوین بازی AAA با نرخ فریم بالا و وضوح بالا را برآورده می کند. Raptor 27 اولین مانیتور در جهان است که موفق به دریافت گواهینامه THX می شود و بیش از 400 آزمایش فردی را برای اطمینان از نمایش رنگ، تن و تصاویر به همان اندازه که سازندگان در نظر گرفته اند، برای کیفیت تصویر خیره کننده و سطح جزئیات انجام می دهد.

این مانیتور جدید پنل IPS داشته و از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره گرفته و با پشتیبانی از فناوری های AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync همراه است. Raptor 27 با گستره رنگی 95 درصدی DCI-P3 و قابلیت HDR400، مشکی های عمیق و رنگ های زنده را ارائه می دهد که بازی، بهره وری و سرگرمی را به ارتفاعات بصری جدید می رساند.

این مانیتور جدید دارای بدنه ای آلومینیومی با روکش مشکی مات است و از روشنایی Razer Chroma RGB با حداکثر 16.8 میلیون رنگ و انواع جلوه های روشنایی برخوردار بوده که می تواند با سایر دستگاه های سازگار با Synapse 3 همگام شود. برای یک تجربه پیشرفته، کاربران همچنین می توانند تنظیمات Raptor 27 مانند رنگ، کنتراست و روشنایی را مستقیماً از طریق نرم افزار Razer Synapse 3 کنترل کنند.

ریزر همچنین یک آداپتور VESA برای Raptor 27 و مدل قبلی ارائه داده است. اگر می خواهید پایه همراه مانیتور را کنار بگذارید، قیمت این آداپتور (که در Q3 2021 نیز منتشر می شود) 100 دلار است و به شما امکان می دهد Raptor 27 را روی بازوی مانیتور یا پایه دیگری VESA که ترجیح می دهید سوار کنید. Razer Raptor 27 جدید در اوایل سه ماهه سوم 2021 با قیمت 799.99 دلار در Razer.com در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا