موفقیت اخیر کلاب هاوس فعالیتی پیرامون صدای زنده را آغاز کرده است. قبلاً دیده ایم که توییتر و فیس بوک از ویژگی های گفتگوی صوتی خود رونمایی کرده ولی اکنون نوبت به اسپاتیفای رسیده است. این شرکت به تازگی از اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان گرین روم (Greenroom) را برای اندروید و آی‌اواس در 135 مارکت جهانی منتشر کرده که رقیبی دیگر برای کلاب هاوس است.

این سرویس اساساً جایگزینی برای Locker Room، شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا برای طرفداران ورزش است که اسپاتیفای از طریق خرید Betty Labs در ماه مارس به دست آورد. به طور طبیعی، Greenroom مخاطبان داخلی پخش کننده موسیقی را شامل 365 میلیون کاربر رایگان و برتر می کند. به همین ترتیب، می توانید با استفاده از جزئیات اسپاتیفای وارد اپلیکیشن شوید و پس از آن می توانید با استفاده از کنترل های ضبط شده و چت داخلی، میزبان اتاق های زنده شوید یا در آنها شرکت کنید.

اسپاتیفای که فراتر از تمرکز Locker Room بر روی ورزش، به صحنه های موسیقی و فرهنگ پاپ می رود، می گوید Greenroom تجربه شما را با توجه به علایق انتخابی شما تأمین خواهد کرد. البته ، محتوای جدید به یک شبکه پر رونق از خالقین مایل و فعال نیاز دارد. در حالی که بسیاری از صدها میلیون کاربر اسپاتیفای، شنوندگان موسیقی و پادکست منفعل خواهند بود. خوشبختانه، این شرکت ناشران زیادی دارد که می تواند به دنبال دیوانگی در خرید پادکست و معامله، از آنها استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *