لپ تاپ

رونمایی لنوو از نسل جدید لپ تاپ های سری ThinkPad P

لنوو از نسخه ارتقایافته لپ تاپ های سری ThinkPad P رونمایی کرد. لپ تاپ های بروزرسانی شده شامل ThinkPad P1 Gen 4، ThinkPad P15 و ThinkPad P17 می شود. ThinkPad P1 Gen 4 دارای وب کم فول اچ دی، نمایشگر جدید، به علاوه گزینه هایی برای گرافیک Nvidia RTX است. در همین حال، ThinkPad P15 و ThinkPad P17 با جدیدترین پردازنده های اینتل همراه هستند.

ThinkPad P1 Gen 4 که در ماه جولای با قیمت 2099 دلار عرضه می شود، برجسته ترین مجموعه دستگاه های تازه شده است. این لپ تاپ با صفحه کلید بزرگتر مجهز به ترک پد بزرگتر، دوربین وب FHD و بلندگوهای با کیفیت بالا ارائه می شود. همچنین دارای صفحه نمایش 16 اینچی +UHD با نسبت 16 به 10 بوده و می توان آن را حداکثر تا کارت گرافیک Nvidia RTX 3080 در کنار گرافیک استاندارد سطح RTX A5000 پیکربندی کرد. از دیگر ویژگی های بهبودیافته می توان به باتری بزرگتر 90 وات ساعته و پشتیبانی از اتصالات 5G اشاره کرد.

لپ تاپ های بروزشده ThinkPad P15 و ThinkPad P17، در اواخر ماه ژوئیه با قیمت 1،749 و 1،779 دلار روانه بازار می شوند. شاسی و طراحی کلی یکسان است، اما آنچه جدید بوده، ارتقا پردازنده های نسل یازدهم اینتل و گرافیک RTX است. تنها تفاوت در مدل امسال این است که لنوو گزینه هایی برای یک پنل OLED روی ThinkPad P15 ارائه می دهد. لنوو می گوید در P17 گزینه OLED وجود ندارد، اما نمایشگر برای “مشاهده کوچکترین جزئیات با وضوح فوق العاده” کالیبره شده است. 

همه این لپ تاپ های ThinkPad P1 دارای Nvidia Studio هستند و از پردازنده های نسل یازدهم اینتل برخوردار هستند. کاربران می توانند این لپ تاپ ها را با جدیدترین پردازنده های Core i7 ،Core i9 یا Intel Xeon پیکربندی کنند. حتی پشتیبانی بیشتری از SSD های PCIe Gen 4 نیز پیدا خواهید کرد.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا