صوتی و تصویری

لنوو از مانیتور اولتراواید تینک ویژن P34w-20 رونمایی کرد

چیدن بهترین مانیتور همیشه کار ساده ای نیست و به طور کلی، مردم هنگام خرید برای نمایشگر اولویت های زیادی دارند. لنوو به تازگی یک مانیتور جدید 2021 با نام تینک ویژن P34w-20 رونمایی کرده که شاید بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف می سازد. این مانیتور جدید دارای پنل اولتراواید 34 اینچی با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل بوده و کالیبراسیون رنگی که Delta-E (تفاوت نسبت به واقعی) را زیر 2 نشان می دهد – بنچمارک مناسب بودن برای کارهای حرفه ای ویرایش عکس و فیلم.

پنل مورد استفاده از نوع IPS است و به آن فضای رنگی معادل 99 درصد sRGB را می دهد. از نظر بسیاری از استانداردهای امروزی این رقم بسیار زیاد نیست، اما برای اکثر موارد استفاده کافی است و به هر حال بیشتر کارهای دیجیتالی در فضای sRGB انجام می شود. در همین حال، یک منحنی بسیار سبک 3800R (شعاع) وجود دارد که احساس مدرنی به صفحه می بخشد.

همچنین این مانیتور با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز، روشنایی 300 نیت، زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه ای و نسبت کنتراست 1000 به 1 بیشتر یک مانیتور در دفتر کار بوده و برای بازی کارایی خوبی ندارد. تمام آنچه گفته شد، مشخصات اولیه آن چیزی نیست که ThinkVision P34w را به یک معامله شیرین تبدیل می کند – بلکه با آداپتور برق 100 وات از طریق پورت USB-C همراه است، می تواند به عنوان یک داک اتصال برای لپ تاپ شما عمل کند و دارای یک سوئیچ KVM برای تعویض بین سیستم ها تعبیه شده است.

در همین حال ، لنوو همچنین از داک ورک استیشن ThinkPad Thunderbolt 4 Workstation خود که دارای منبع تغذیه خیره کننده 300 وات بوده، رونمایی کرده و آن را برای استفاده در چندین لپ تاپ ایده آل می کند. همچنین برای امنیت پیشرفته در محیط های محافظت شده شرکتی، این یکی از اولین داک های کابل دار با AMT (فناوری مدیریت فعال) اینتل است. مانتیور ThinkVision P34w از پاییز سال جاری با قیمت 899 دلار در دسترس قرار می گیرد.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا