هواوی تبلت مخصوص کودکان خردسال MatePad T 10 Kids Edition را معرفی کرد. این تبلت مانند MatePad T 10s توسط چیپست Kirin 710A مجهز شده،  اما دارای نمایشگر کوچکتر و با وضوح پایین تر – پنل IPS LCD با اندازه 9.7 اینچ و رزولوشن 1،280 در 800 پیکسل (156ppi) – است.

این تبلت رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 (فاقد سیستم عامل هارمونی و خدمات گوگل) اجرا کرده و از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد. این یکی واقعاً برای بچه های خیلی کوچک ساخته شده است. اگر نمای بیرونی با رنگ روشن به اندازه کافی در نظر نداشته باشید، این تبلت با یک مورد ضد ضربه ساخته شده از سیلیکون درجه مواد غذایی پوشانده شده است. به هر حال، به محض این که کودک به اندازه کافی بزرگ شد تا بتواند به او اعتماد نکند، این کیس قابل جابجایی است.

دسته بزرگی وجود دارد که به عنوان پایه ایستاده نیز عمل می کند، بنابراین کودک می تواند به راحتی به تماشای یک ویدیو یا بازی های آموزشی بپردازد. برای این منظور، این تبلت با 12 ماه اشتراک رایگان در Azoomee ارائه می شود – سرویسی که پازل های دست ساز، متناسب با سن، بازی ها و فیلم های الهام بخش را ارائه می دهد.

این تبلت دارای یک باتری 5100 میلی آمپری است که از یک شارژر آهسته 5 وات (USB-C) بهره می برد. این واقعاً به معنای شارژ سریع یا حتی استفاده از آن در هنگام شارژ نیست – به عنوان یک ویژگی ایمنی، هواوی گزینه ای را برای غیرفعال کردن تبلت هنگام شارژ (برای دلسرد کردن کودکان از آویزان شدن در اطراف پریزهای برق) در نظر گرفته است.

جالب اینجاست که این تبلت از قابلیت اتصال کامل LTE برخوردار است، به این معنی که می توان از آن در حین حرکت استفاده کرد. همچنین ازWi-Fi 5 ، Bluetooth 5.1 پشتیبانی می کند و دارای گیرنده GPS (+ GLONASS و BeiDou) است. دو بلندگو و یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی وجود دارد که می تواند برای تماس های ویدیویی استفاده شود. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت (با فیلمبرداری 1080p) وجود دارد، بنابراین کودک می تواند برخی از عکس ها را بگیرد.

البته ، همه برنامه ها و ویژگی های کودک پسند در Kids Corner نهفته است. مادر و پدر می توانند از ویژگی های مختلف مدیریت زمان، برنامه و محتوا استفاده کنند تا مطمئن شوند این تبلت کودک محور است. تبلت جدید هواوی قرار است با قیمت 200 دلار در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *