گوشی Velvet میان رده جذاب ال جی است که اخیراً نسخه مدیاتک خود را هم شناخته است. امروز تست مقاومت ال جی ولوت منتشر شده که توانایی این دستگاه برای مقاومت در مقابل موارد مختلف از جمله خم شدن یا خراشیدگی تست می شود.

تست مقاومت ال جی ولوت با آزمایش مقاومت نمایشگر در برابر خط‌وخش شروع شد. صفحه نمایش این گوشی مثل تقریباً تمام گوشی‌های بازار توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود، بنابراین خطوط در سطح 6 و 7 روی آن ظاهر شدند. پنل پشتی ال جی ولوت نیز توسط لایه‌ای از گوریلا گلس پوشانده و فریم آن فلزی است. زک نلسون، کارشناس کانال یاد شده حین آزمایش مقاومت این قسمت به تعبیه دکمه اختصاصی فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت و جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

[aparat id=’eBK4y’]

در تست شعله هر چند جای آن باقی ماند اما تا حدودی نمایشگر بازیابی شد. حسگر اثرانگشت اپتیکال دستگاه متاسفانه از ابتدا عملکرد خوبی نداشت و نشد از آن استفاده شود. در تست خم شدن ال جی ولوت می بینیم که دستگاه با وجود انعطاف موجود اما نمی شکند و اجزا انسجام خود را حفظ می کنند. این با توجه به ضخامت کم دستگاه نسبت به رقبا قابل ستایش است. همچنین باید در نظر داشته باشید که این میان رده لوکس گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و خاک برخوردار بوده و گواهی مقاومت نظامی هم داراست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *