فیس بوک در حال ارائه به روزرسانی v30 خود به هدست های Oculus Quest و Quest 2 VR است. همانطور که در اوایل این هفته توسط مارک زاکربرگ پیش نمایش شد، نسخه v30 شامل یک رابط مولتی تسکینگ جدید برای Infinite Office است که به شما امکان می دهد چندین اپلیکیشن را در کنار هم قرار دهید، از جمله مرورگر، Oculus TV ،Oculus Move و غیره.

مانند بسیاری از ویژگی های جدید Oculus Quest، این ویژگی در ابتدا در بخش آزمایش منوی تنظیمات یافت می شود. هنگامی که مولتی تسکینگ فعال شد، می توان اپ ها را از نوار منو یا کتابخانه اپلیکیشن ها به بالا کشید و در موقعیت مکانی قرار داد. به روزرسانی v30 قابلیت Air Link را برای هدست اصلی Quest نیز فعال می کند. Air Link در ماه آوریل به Quest 2 آمد و به شما امکان می دهد بازی های VR را از طریق رایانه به هدست خود به صورت بی سیم استریم کنید، در مقابل Oculus Link که همین کار را از طریق کابل USB-C انجام می دهد. دارندگان اصلی Quest قبلاً می توانستند بازی های رایانه ای را به صورت بی سیم با برنامه شخص ثالث Virtual Desktop پخش کنند.

از دیگر ویژگی های جدید می توان به افزودن برگه قابلیت دسترسی به منوی تنظیمات اشاره کرد که علاوه بر موارد دیگر امکان تنظیم ارتفاع را نیز فراهم می کند ، به طوری که بازی ها از دید ایستاده در حالت نشسته قابل تجربه هستند. Oculus همچنین توانایی تغییر میکروفون داخلی هدست را بین چت مهمانی در سراسر سیستم و برنامه ای که استفاده می کنید، اضافه کرده است. مانند همیشه، ممکن است به روزرسانی بلافاصله به هدست شما وارد نشود ، زیرا روند پخش متناوب وجود دارد ، اما فیس بوک می گوید که این نسخه به زودی ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *