آموزشکنسول و بازی

نحوه آپدیت کنترلر بیسیم ایکس باکس با استفاده از کامپیوتر

آپدیت کنترلر بیسیم مایکروسافت (برای Xbox Series X|S) با استفاده از کامپیوتر ویندوزی آسان است. شما فقط باید یک برنامه مایکروسافت را دانلود کنید، کنترلر خود را وصل کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

Xbox Wireless Controller، کنترلری است که با کنسول‌های ایکس باکس سری X و S عرضه شد، اما با رایانه‌های ویندوز، دستگاه‌های اپل و غیره نیز کار می‌کند. مایکروسافت مرتباً بروزرسانی‌های فریمور را منتشر می‌کند که عملکرد کنترلر را بهبود می‌بخشد یا مشکلات سازگاری با استیم، گوشی های اندروید، Apple TV و آیفون را برطرف می‌کند. بنابراین اگر با کنترلر ایکس باکس خود مشکل دارید، ممکن است یک بروزرسانی نرم افزاری آن را برطرف کند.

از آنجایی که می توانید کنترلر بی سیم ایکس باکس را به طور جداگانه خریداری و از آن با گوشی هوشمند یا رایانه خود استفاده کنید، می توانید از ویندوز 10 خود نیز برای بروزرسانی آن استفاده کنید. برای انجام این کار، دستگاه ویندوز خود را راه اندازی کنید و اپلیکیشن Xbox Accessories را از مایکروسافت استور دانلود کنید.

پس از دانلود، برنامه را اجرا کنید و با استفاده از درگاه USB که بین دکمه‌های LB و RB قرار دارد، کنترلر بی‌سیم ایکس باکس را به رایانه خود وصل کنید. برای این کار به کابل USB Type-C نیاز دارید.

پس از وصل کردن آن، اپلیکیشن Xbox Accessories کنترلر را شناسایی می کند. اگر فریمور داخل کنترلر جدیدترین نسخه نباشد، دکمه «Update required» را در زیر تصویر کنترلر روی صفحه‌نمایش خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

در مرحله بعد، یک هشدار می بینید که از شما می خواهد مطمئن شوید که کنترلر به درستی متصل است و به شما هشدار می دهد که دستگاه را در طول بروزرسانی حرکت ندهید. هنگامی که آن را خواندید و دستورالعمل ها را دنبال کردید، روی «Continue» کلیک کنید.

اپلیکیشن Xbox Accessories اکنون دانلود و نصب بروزرسانی را آغاز می‌کند.

پس از اتمام کار، یک علامت تیک سبز رنگ در بالای عکس کنترلر خواهید دید. روی «Next» کلیک کنید.

کار تمام شد و کنترلر شما اکنون به روز است.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا