صوتی و تصویری

ثبت پتنت جدید ال جی از یک تلویزیون OLED با نمایشگر دوطرفه رول شدنی

ال جی به تازگی یک تلویزیون جدید Rollable OLED به ثبت رسانده است که از یک صفحه رول کناری بهره می برد. در حالی که این شرکت در گذشته تلویزیون های قابل رول شدن را به نمایش گذاشته است، این تلویزیون به لطف مکانیک رول دو طرفه روی صفحه نمایش خود بی نظیر است.

طبق گزارش LetsGoDigital، غول کره ای، این پتنت جدید را در Hague International Design System به ثبت رسانده است. این پتنت جدید تحت عنوان “تلویزیونی با صفحه نمایش قابل رول شدنی” عنوان شده است. تلویزیون در حالت رول شده خود، به شکل یک بلندگوی کشیده شباهت دارد که دارای کناره های گرد است. این دستگاه نمایشگری را در هر دو طرف قابل بیرون کشیدن در خود جای داده است. هنگام بیرون کشیدن، صفحه نمایش از طرف گسترش پیدا می کند.

این شرکت قبلاً LG Signature OLED TV R را به نمایش گذاشته که صفحه نمایش آن قابل جمع شدن از پایه است. اما برخلاف این مدل، این تلویزیون رول جمع و جورتر است و دارای یک محفظه مثلثی است که به صورت افقی و نه عمودی امتداد دارد. با نگاهی به طرح های طراحی شده از عقب، می توان مشاهده کرد که این نمایشگر توسط یک قاب T شکل پشتیبانی می شود. متأسفانه در حال حاضر جزئیات دقیق تری مانند اندازه صفحه نمایش و وضوح آن مشخص نیست. اگرچه، به نظر می رسد دارای نسبت ابعاد 16:9 به همراه یک صفحه OLED است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا