صوتی و تصویری

سامسونگ از تلویزیون‌های OLED اقتصادی جدیدی پرده برداشت

سامسونگ در تلاش خود برای دستیابی به بخشی از بازار تلویزیون‌های OLED، تاکنون تنها بر مدل‌های QD-OLED تمرکز داشت، اما امروز، این شرکت سری اقتصادی تلویزیون‌های OLED S85D را معرفی کرد و با قیمت‌های پایین‌ آن با ال‌جی الکترونیکس قابل رقابت است.

نکته جالب اینجاست که این مجموعه ها تقریباً به طور قطع شامل پنل های OLED تولید شده توسط LG Display هستند. سامسونگ سال گذشته سفارش بزرگی برای آنها داد تا به نیازهای تولیدی خود کمک کند و یک اتحاد تجاری ایجاد کرد که در گذشته‌ای نه چندان دور غیرقابل تصور بود. S85D در اندازه‌های 55 اینچی (1699.99 دلار)، 65 اینچی (2099.99 دلار) و 77 اینچی (3399.99 دلار) عرضه می‌شود.

سایت Digital Trends از سامسونگ در مورد منبع پنل‌ها در تلویزیون‌های OLED اقتصادی سؤال کرد، و شرکت پاسخی کاملاً نامعلوم داد و گفت: تلویزیون‌های OLED سامسونگ به‌طور مداوم تجربه‌ای پرتر را به ارمغان می آورند و در عین حال عملکرد تماشایی عالی با پردازنده NQ4 AI Gen2 ما را ارائه می دهند، بدون توجه به پنل‌های خاصی که در محصول ادغام شده‌اند.

بنابراین سامسونگ گفته که فرقی نمی‌کند چه کسی این پنل‌ها را می‌سازد، زیرا شما از همان مزایای ارتقاء مقیاس و پردازش تصویر موجود در QD-OLED‌های رده بالاتر آن برخوردار خواهید بود. این بدان معناست، که تلویزیون‌ها برخلاف خانواده OLED ال‌جی، فاقد پشتیبانی از Dolby Vision هستند. همچنین یک اپلیکیشن بومی ایکس باکس روی پلتفرم سیستم عامل تایزن سامسونگ دریافت می کنید که محصولات ال جی فاقد آن هستند. همچنین هر چهار پورت HDMI موجود در تلویزیون می توانند به 120 هرتز برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا