لپ تاپ

سامسونگ از گلکسی کروم بوک گو رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی از لپ تاپ جدید مبتنی بر سیستم عامل کروم با نام گلکسی کروم بوک گو رونمایی کرد. لپ تاپ‌های سری کروم بوک که از همان ابتدا به هدف تسخیر بازار ارزان‌قیمت و اقتصادی روانه بازار شدند، توانسته‌اند با استفاده از رابط کاربری سبک و جذاب سیستم عامل کروم، طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند.

گلکسی کروم بوک Go توسط سامسونگ به یک پردازنده سلرون N4500 اینتل مجهز شده است. تراشه ای که با استفاده از فرایند 10 نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته پردازنده در کنار Intel UHD Graphics با 16 واحد پردازشی است. این کروم بوک صفحه نمایش 14 اینچی با فناوری ساخت LCD IPS داشته و قادر است تصاویر را با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل به نمایش بگذارد که البته عدد چندان مناسبی برای یک لپ تاپ که قرار است در بازار سال 2021 رقابت کند، به شمار نمی‌آید.

حافظه داخلی بین 32، 64 یا 128 گیگابایت در دسترس است و یک اسلات کارت microSD وجود دارد. حافظه رم 4 یا 8 گیگابایت خواهد بود. سامسونگ جدیدترین کروم بوک خود را به صفحه کلید tenkeyless، تاچ پد چند لمسی بزرگ و مناسب، بلندگوهای استریو 1.5 واتی و وب کم 720p مجهز کرده است. ویژگی های اتصال گلکسی کروم بوک گو به طرز شگفت انگیزی مدرن است: LTE (نانو سیم کارت)، Wi-Fi 6 (2 × 2)، یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری اینجا قرار دارند.

این دستگاه 15.9 میلی متر ضخامت و 1.45 کیلوگرم وزن دارد. انرژی آن از طریق یک باتری 42.3 وات ساعتی تأمین می شود و به همراه یک شارژر 45 وات USB Type-C عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد برچسب قیمتی گلکسی کروم بوک GO منتشر نکرده است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت آن از 299 دلار شروع شود. همچنین انتظار داریم این لپ تاپ از چند روز دیگر در بسیاری از نقاط جهان برای خریداران در دسترس باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا