تکنو برای ورود به بازارهای نوظهور بر روی دستگاه های سطح متوسط و میان رده متمرکز بود، اما این شرکت می خواهد به بخش های مجلل تر تبدیل شود. در همین راستا، این شرکت از برند جدید پرمیویم با نام Phantom پرده برداری کرد. Phantom X اولین گوشی با نام تجاری جدید بوده و دارای یک سخت افزار دوربین نسبتاً چشمگیر در جلو و عقب است.

دوربین عقب سه گانه دارای یک ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.3 اینچی با 1.2 میکرون پیکسل است که با فناوری باینینگ به 2.4 میکرون می رسد. این سنسور دارای فوکوس خودکار Dual Pixel و Laser بوده و در دیاراگم لنز f/1.85 قرار دارد. دوربین دوم از یک سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی با لنز 50 میلیمتری بهره می برد. و در نهایت یک سنسور اولتراوید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه وجود دارد. این دوربین ها توسط فلش LED چهارگانه پشتیبانی می شوند. Phantom X همچنین از یک دوربین سلفی دوگانه 48 مگاپیکسلی اصلی و 80 مگاپیکسلی اولتراواید بهره می برد.

به علاوه، این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ریت 90 هرتز بوده که توسط پوشش گوریلا گلس 5 در قسمت پشت و جلوی دستگاه محافظت می شود. همچنین سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده که می تواند قفل تلفن را در مدت 0.4 ثانیه باز کند.

فانتوم ایکس از چیپست MediaTek Helio G95 بهره می برد. این تراشه 12 نانومتری با دو هسته Cortex-A76 و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 شاید کم تأثیرترین قسمت کل گوشی باشد. با این وجود تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. همچنین، یک سیستم خنک کننده محفظه بخار به چیپست متصل شده که نوید می دهد آن را 3-5 درجه خنک تر نگه می دارد. ظرفیت باتری این گوشی 4700 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. متاسفانه تکنو اشاره ای به زمان عرضه و قیمت این گوشی نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *