کار در خانه نواقص دوربین های داخلی لپ تاپ را بیشتر برطرف کرده است. اکثر دستگاه ها با مکانیزم 720p یا 1080p ارائه می شوند، به این معنی که اگر می خواهید ویدیوی با کیفیت بالاتر داشته باشید مجبورید یک وب کم جداگانه خریداری کنید – یا در صورت داشتن یک دوربین اکشن سازگار یا DSLR استفاده کنید. اکنون یک وبکم 4K دیگر برای انتخاب آن در تماس های ویدیویی، رویدادهای مجازی و استریمینگ دارید. دل امروز از وبکم 200 دلاری UltraSharp رونمایی کرده که قادر است فیلم های 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

مانند دوربین Razer Kiyo Pro با قیمت مشابه، وبکم 8.3 مگاپیکسلی دل نیز دارای یک سنسور Sony Starvis است (فقط این یکی 4K است) که به طور معمول در دوربین های مداربسته استفاده می شود. این فناوری نوید می دهد که نتایج واقعی را حتی در شرایط کم نور ارائه می دهد، در حالی که حالت HDR اختیاری برای تعادل رنگ در تنظیمات روشن تر کار می کند.

دل همچنین چند ویژگی اضافه کرده که وب کم را برای استریمرها و تماس گیرندگان کنفرانس همه کاره کند. شما می توانید از بین سه میدان دید از پیش تعیین شده انتخاب کنید: عکس پیش فرض 90 درجه برای نشان دادن بیشتر زمینه، نمای 78 درجه که کمی به شما نزدیک می شود و زاویه باریک 65 درجه برای نمای نزدیک از صورت. همچنین بزرگنمایی دیجیتال 5 برابر و یک ویژگی فریم خودکار هوش مصنوعی وجود دارد که حتی در هنگام حرکت نیز مرکز شما را در فریم نگه می دارد.

یکی از ویژگی های رایج وب کم که در اینجا گنجانده شده، درپوش شاتر خصوصی است که به شما امکان می دهد وقتی می خواهید مخفی بمانید، روی لنز را بگیرید. به علاوه، می توانید کلاهک را به صورت مغناطیسی پشت وب کم وصل کنید تا جای آن را بی جا نگذارید. مانند 4K Brio قدیمی، از احراز هویت Windows Hello نیز پشتیبانی می کند. وب کم UltraSharp هم اکنون در سراسر جهان در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *