لپ تاپ

رونمایی از سری جدید لپ تاپ های Pavilion Aero اچ پی

اچ پی از Pavilion Aero 13 رونمایی کرده که سبک ترین لپ تاپ مصرفی این شرکت تاکنون است. وزن این دستگاه کمتر از یک کیلوگرم است و اولین لپ تاپ Pavilion با نسبت صفحه به بدنه 90 درصد است. این دستگاه 13.3 اینچی دارای نمایشگری 2.5K با نسبت ابعاد 16:10، روشنایی 400 نیت و پالت رنگی 100 درصد sRGB است.

Pavilion Aero 13 دارای پشتیبانی از WiFi 6 و حذف نویز هوش مصنوعی برای کاهش صدای پس زمینه ناخواسته در تماس های ویدئویی است. HP ادعا می کند با یک بار شارژ 10.5 ساعت استفاده خواهید کرد. این لپ تاپ همچنین مجهز به پردازنده های سری AMD Ryzen 5000 با گرافیک یکپارچه Radeon تا Ryzen 7 5800U است. اچ پی می گوید این لپ تاپ به عنوان بخشی از اهداف خود برای داشتن “پایدارترین نمونه کارها برای رایانه های شخصی در جهان”، EPEAT Gold ثبت شده و Energy Star نیز گواهی شده است. در ژوئیه از طریق HP.com در دسترس خواهد بود و قیمت آن از 749 دلار شروع می شود.

در همین حال، اچ پی دو مورد دیگر را به مجموعه مانیتورهای سری M خود اضافه کرد. آنها از فناوری دارای گواهی Eyesafe استفاده می کنند، که اچ پی ادعا می کند نور آبی را بدون تأثیر بر دقت رنگ کاهش می دهد. این مانیتورها که با استفاده از پلاستیک های بازیافتی ساخته  شده اند، اکنون شامل مدل های 24 و 27 اینچی با صدای داخلی هستند. مانیتور 24 اینچی با قیمت 230 دلار و نوع بزرگتر آن با قیمت 290 دلار در ماه جولای در دسترس خواهند بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا