شرکت کره ای ال جی اعلام کرده است که تلویزیون های پریمیوم این شرکت اکنون از Dolby Vision HDR با سرعت 4K 120Hz پشتیبانی می کنند که باعث می شود گیم پلی نمایشگرها حتی بهتر شود. ال جی اظهار داشت که اولین تولید کننده تلویزیون است که این ویژگی را ارائه می دهد.

ویژگی جدید با نسخه سیستم عامل 03.15.27 همراه بوده که اکنون در تلویزیون های OLED سری LG C1 و G1 ارائه می شود. سایر مدل های پریمیوم از جمله تلویزیون 2021 ال جی مانند سری OLED Z1، سری QNED Mini LED QNED99 و سری NanoCell NANO99 در ژوئیه به روزرسانی می شوند. اگر یکی از این مدل ها را ندارید، خوشحال خواهید شد که بشنوید که مدل های تلویزیونی اضافی 2021 و 2020 با Dolby Vision در 60 یا 120 هرتز در حال آزمایش هستند.

گذشته از Dolby Vision HDR در 4K 120Hz، به روزرسانی سیستم عامل همچنین Game Dashboard را به هر 2021 تلویزیون ال جی مجهز به Game Optimizer می آورد. Game Dashboard یک منوی شناور است که به شما امکان می دهد به سرعت تنظیمات تلویزیون را مشاهده کرده و آنها را با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم شده استاندارد، FPS ،RPG یا RTS بین بازی ها جابجا کنید. همچنین وضعیت سایر ویژگی ها مانند تثبیت کننده سیاه، تأخیر کم و نرخ تازه سازی متغیر (VRR) را نشان می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *