بنکیو به تازگی پروژکتور بیسیم هوشمندی به نام BenQ GS50 روانه بازار کرده است. این پروژکتور که 1031 دلار قیمت داشته، قادر به نمایش محتوا با رزولوشن فول اچ دی است. پروژکتور BenQ GS50 روشنایی 500 انسی لومن را نمایش می دهد. منبع LED آن دارای چرخه عمر تا 30000 ساعت است. این بدان معناست که شما می توانید تا 10 سال با میانگین 8 ساعت استفاده روزانه از پروژکتور استفاده کنید.

پروژکتور هوشمند BenQ GS50 از طراحی همه کاره برخوردار است. این پروژکتور جمع و جور، دارای مقاومت در برابر پاشش IPX2 و محافظت در برابر سقوط 2.3 فوت است. همچنین می تواند تصاویر واضح تا 100 اینچ را با قابلیت فوکوس خودکار سریع نمایش دهد. بلندگوهای بلوتوث 2.1 کاناله آن بیس بیشتری ارائه می دهند.

علاوه بر این، می تواند از طریق جک 3.5 میلی متری صدا به بلندگوی خارجی متصل شود. پروژکتور بی سیم هوشمند BenQ GS50 دارای Android TV داخلی و چندین حالت نمایش است. باتری داخلی آن تا 2.5 ساعت فعالیت را ارائه می دهد. گزینه های اتصال برای BenQ GS50 عبارتند از HDMI، USB-C، اسکرین میرورینگ و کستینگ. این پروژکتور با گوگل کروم کست و اپل ایرپلی سازگار است، در حالی که رابط Android TV بر روی اندروید 10 اجرا می شود.

نمایشگر LED پروژکتور هوشمند BenQ GS50 دارای دو حالت معمولی و ECO است. این پروژکتور از بلوتوث 4.2 و اتصال Wi-Fi نیز پشتیبانی می کند و وزن سبک BenQ GS50 حدود 2.3 کیلوگرم است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *