اسکوئر انیکس ماه گذشته در جریان نمایشگاه E3 2021 اعلام کرد که شش بازی اول فاینال فانتزی را برای رایانه های شخصی و موبایل بازسازی می کند. امروز، سازنده ژاپنی تأیید کرد که هر شش بازی سری فاینال فانتزی در تاریخ 28 ژوئیه (از طریق استیم) روی رایانه شخصی عرضه می شوند. بعداً، اسکوئر انیکس فاش کرد که فقط سه بازی فاینال فانتزی اول در این ماه در اندروید و iOS ارائه می شوند.

بنابراین، اگر طرفدار فاینال فانتزی هستید و می خواهید بازی های قدیمی را روی دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید، از 29 ژوئیه می توانید آنها را بخرید. هر سه بازی Final Fantasy با گرافیک 2D پیکسل بازسازی می شوند و پیشرفت های زیر را در عناوین اصلی ایجاد می کنند:

  • استفاده از دو شخصیت پیکسل و گرافیک پس زمینه 2D، شامل طرح های پیکسل شخصیت فاینال فانتزی که توسط Kazuko Shibuya، هنرمند اصلی و همکار فعلی ایجاد شده است.
  • گیم پلی بهبود یافته، از جمله کنترلرها و کنترل های لمسی، رابط کاربری مدرن، گزینه های نبرد خودکار و موارد دیگر

هنوز چیزی در مورد قیمت اعلام نشده، زیرا آنها برای پیش خرید در اپل استور و گوگل پلی استور در دسترس نیستند، اما نسخه های رایانه ای هر شش بازی Final Fantasy با قیمت 75 دلار در Steam موجود است که شامل 20 درصد تخفیف نیز می شود. البته هر یک از این عناوین بازسازی شده را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *