کنسول و بازی

بازکنان کالاف دیوتی قادرند بیشتر تجهیزات Modern Warfare II را به نسخه بعدی بیاورند

اکتیویژن با بازی Call of Duty: Modern Warfare III که امسال در سری پرفروش‌ترین بازی‌های تیراندازی نظامی است، کار متفاوتی انجام می‌دهد. به جای اینکه از ابتدا شروع کنید و مجبور باشید مجموعه سلاح‌ها و وسایل آرایشی خود را بازسازی کنید، اکتیویژن به بازیکنان اجازه می‌دهد تقریباً هر چیزی را که در Modern Warfare II باز می‌کنند، حمل کنند.

این ابتکار به اصطلاح Carry Forward برای Call of Duty: Warzone نیز صدق می‌کند، با توجه به اینکه محتوا بین بازی‌های اصلی و بازی‌های رایگان بتل رویال به اشتراک گذاشته می‌شود. Warzone Mobile، که قرار است اواخر امسال وارد بازار شود، در همه این موارد نیز ادغام خواهد شد. در بیشتر موارد، اپراتورهای قفل نشده، پوسته‌های اپراتور، باندل‌ها، همه سلاح‌ها، پیوست‌ها و سایر جوایز و اقلام آرایشی از MW2 به MW3 حرکت می‌کنند.

علاوه بر این، اگر به بالا بردن سطح اسلحه در MW2 ادامه دهید، این پیشرفت در MW3 منعکس خواهد شد. اگرچه این یک خیابان یک طرفه است. هر گونه پیشرفت یا باز کردن قفل MW3 در MW2 تکرار نخواهد شد. هیچ ویژگی Carry Back وجود ندارد. چیزهای اصلی که از بازی 2022 به بازی امسال پیشرفت نمی کند، تزئینات برای وسایل نقلیه ای است که در MW3 وجود ندارند. اکتیویژن در یک پرسش متداول گسترده خاطرنشان کرد: “برخی تجهیزات تاکتیکی و کشنده ممکن است بسته به حذف آن موارد در MW3 در دسترس نباشند، تا با تجهیزات فقط MW3 جایگزین شوند.”

اکتیویژن Call of Duty: Modern Warfare III را در تاریخ 10 نوامبر منتشر خواهد کرد. در یک رویداد رونمایی که برای 17 آگوست تنظیم شده، اطلاعات بیشتری در مورد بازی آینده به دست می آوریم.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا