لپ تاپ

معرفی نسخه جدید لپ تاپ MSI Bravo 15 با تراشه Ryzen 5000 سری H

شرکت MSI نسل جدید لپ تاپ مجهز به تراشه جدید AMD با نام Bravo 15 را معرفی کرد. نسخه جدید این لپ تاپ گیمینگ با جدیدترین پردازنده های موبایلی سری AMD Ryzen 5000 H و کارت گرافیک Radeon RX 5500M ارائه می شود. MSI همچنان به تقویت مزیت خود در بازار لپ تاپ های مجهز به AMD می پردازد که تقاضای متنوع کاربران مختلف بازی را برآورده می کند.

Bravo 15 جدید پردازنده های AMD Ryzen 5000 H-Series مبتنی بر فناوری پیشرفته 7 نانومتری مجهز است که بیش از 15 درصد پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل نسل قبلی دارد. با ارتقا عملکرد مانند دسکتاپ، Bravo 15 به یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران اصلی بازی تبدیل شده است. Bravo 15 جدید همچنین دارای گرافیک Radeon RX 5500M است که با ویژگی های Radeon Image Sharpening و Radeon Anti-Lag تنظیم شده است. این نه تنها جزئیات تصویر را افزایش می دهد بلکه باعث کاهش تاخیر ورودی می شود که با هم تجربه بازی شما را به سطح بالاتری می رساند.

Bravo 15 جدید با طراحی منحصر به فرد فناوری حرارتی Cooler Boost 5 ارائه می شود، راه حل حرارتی ابتکاری را با 2 فن و 6 لوله گرمایی به ارمغان می آورد. با طراحی مجدد لوله حرارتی می توان جریان هوای بیشتری ایجاد کرد که به راحتی دمای هسته را کاهش داده و تجربه نهایی بازی را تضمین می کند. طراحی جدید شاسی با صفحه نمایش باریک 5 میلی متری، کلید میانبر شماره مستقل، نور پس زمینه و بازی بصری که تمام نیازهای گیمرها را برآورده می کند.

کاربران می توانند این لپ تاپ را تا 64 گیگابایت حافظه رم تا یک ترابایت حافظه SSD NVMe M.2 پیکربندی کنند. از لحاظ اتصال نیز، این لپ تاپ شامل یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت USB 2.0 Type-A و وای فای 6 و بلوتوث 5.2 و همچنین یک پورت HDMI می شود. در نهایت این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش ریت 144 هرتز برخوردار است.  هنوز قیمت این لپ تاپ اعلام نشده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا