موبایل و تبلت

احتمال استفاده از شارژر بیسیم بزرگتر و شارژ معکوس در آیفون 13

گزارش جدید نشان می دهد که اپل ممکن است سیم پیچ شارژ بی سیم را در سری آیفون 13 کمی بزرگتر از نسل قبلی کند. همچنین ممکن است این تغییر حتی از شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی کند. طبق شایعه جدید Max Weinbach (از طریق MacRumors)، شرکت بزرگ کوپرتینو قصد دارد یک سیم پیچ شارژ بی سیم بزرگتر را در قسمت پشتی آیفون امسال قرار دهد.

این، به نوبه خود، به معنای افزایش سطح شارژ بی سیم است. پیش از این، Weinbach همچنین گزارش داده بود که آیفون 13 آینده از آهن رباهای قوی MagSafe نیز برخوردار خواهد بود. حالا، او معتقد است که این ممکن است دلیل بزرگتر شدن سیم پیچ باشد. علاوه بر این، Weinbach همچنین اضافه کرد که این امر همچنین می تواند به معنی پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس در آیفون های نسل بعدی باشد. برای کسانی که بی اطلاع هستند، این فناوری کاربران را قادر می سازد دستگاه هایی را که از شارژ بی سیم از تلفن های آیفون پشتیبانی کرده، شارژ کنند. به عنوان مثال، می توان AirPods آنها را از طریق یک مدل آیفون 13 شارژ کرد – فقط با قرار دادن وسایل در پشت تلفن هوشمند.

در حال حاضر، معلوم نیست که آیا این شرکت قصد دارد این ویژگی را در محصولات خود اعمال کند یا خیر. اگرچه شایعاتی در مورد آیپد پرو 2022 با فناوری شارژ بی سیم معکوس منتشر شده است. از آنجا که این فناوری می تواند باعث تخلیه باتری گوشی های هوشمند شود، در دستگاه های بزرگتری مانند آیپد عملی تر به نظر می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا